2016-05-20 11:13

Atidaryta dar 22.000 kv. m „Nordikos“

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Penktadienį atidaryta likusi prekybos centro Vilniuje „Nordika“ dalis. 22.000 kv. m plote įsikūrė 17-os prekės ženklų atstovai, o didžiausiame plote įsikūrė „Senukai“.

„Senukų“ plotas užima 17.000 kv. m, o naujojoje prekybos centro dalyje taip pat įsikūrė „Sports Direct“, „Čili“, „Top Shop“, JYSK, pirmoji tarptautinio prekių namams tinklo „The Pier“ parduotuvė Lietuvoje ir pirmoji tarptautinio gyvūnų priežiūros tinklo „Pet City“ parduotuvė šalyje.

Viso prekybos centro plotas siekia 40.000 kv. m, į projektą investuota 50 mln. Eur, jį įgyvendino AB „YIT Kausta“, skelbiama išplatintame pranešime.

Peteris Gage‘as Morrisas, pagrindinis prekybos slėnio savininkas, jo privalumais laiko greitą ir patogų pasiekiamumą: „Dar daugiau pridėtinės vertės pirkėjams suteikia 1.200 vietų automobilių stovėjimo aikštelė ir vienintelės IKEA parduotuvės Baltijos šalyse kaimynystė.“

Pasak „Nordikos“ generalinio direktoriaus Nerijaus Juodelio, antrosios prekybos slėnio dalies prekės ženklai dar labiau sustiprino „Nordikos“ pasiūlą šeimai ir namams.

„Derindami prekes ir paslaugas sportui, laisvalaikiui, vaikams, interjerui, statyboms, galime suteikti beveik viską, ko gali prireikti vilniečiams ir miesto svečiams“, – teigia p. Juodelis.

Anot jo, kuriant šio prekybos slėnio koncepciją, siekta įpratinti Vilniaus gyventojus apsipirkti toliau nuo miegamųjų rajonų ir transporto spūsčių esančioje pietinėje miesto dalyje.

Prekybos slėnis „Nordika“ duris atvėrė rugsėjį. Tarp pirmojo etapo jo nuomininkų – „Rimi Hypermarket“, „Elektromarkt“, „McDonald‘s“, „Baby City/Toy City“ parduotuvė ir kiti į šeimą ir namus orientuoti prekės ženklai.

52795
130817
52791