2024-01-11 15:55

Vakarų bendrovėms pasitraukus, Rusijoje tęsiasi „beždžioniukų diskoteka“ – vietiniai brukasi į laisvas nišas

„Swed House“ – tik viena iš daugybės prekių ženklų antrininkių, nėrusių užpildyti nišų, kurias paliko Maskvos agresija Ukrainoje. Aleksandro Rešetnikovo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Swed House“ – tik viena iš daugybės prekių ženklų antrininkių, nėrusių užpildyti nišų, kurias paliko Maskvos agresija Ukrainoje. Aleksandro Rešetnikovo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Dėl agresijos Ukrainoje Rusiją palikusias tokias gerai visame pasaulyje žinomas bendroves nuo IKEA ir „Zaros“ iki „McDonald’s“ ir „Starbucks“ keičia vietos antrininkai.

2021 m. žiemą pasirodęs baltarusio verslininko Murato Šagylydžovo „skandinaviško stiliaus“ namų ūkio prekių ženklas „Swed House“ kartu su daug kitų vietos verslų ilgą laiką veikė baldų milžinės IKEA šešėlyje.

„Pirminis mūsų sumanymas buvo atidaryti namų dekoro prekių parduotuvėlę, – teigė M. Šagylydžovas, tačiau, karo nusikaltimais kaltinamo Rusijos diktatoriaus Vladimiro Putino invazijai į Ukrainą pernai paskatinus šimtus tarptautinių bendrovių palikti Rusijos rinką, jis įžvelgė išskirtinę verslo galimybę: – Mūsų projektas išsiplėtė.“  

52795
130817
52791