Didžiųjų mados ženklų sprendimai padėjo „Žalgiriui“ pasirinkti kovos su padirbiniais priemonę Atnaujinta
RĖMIMAS Būk matomas: „JCDecaux“ Vilniuje pradeda naujo skaitmeninio lauko reklamos tinklo „City Center“ diegimą 1
Dizaino agentūra „The Critical“ plečia veiklą: jungiasi komunikacijos komanda Dizaino, tyrimų ir strategijų agentūra „The Critical“ stiprina savo kompetencijų lauką: prie jos prisijungė 8-ių žmonių komunikacijos komanda.
Rusai perima užsienio gamintojų prekių ženklus, kartais peržengiama sveiko proto riba Užsienio kompanijos, iš Rusijos pasitraukusios šiai užpuolus Ukrainą, tampa norinčių perimti žinomus jų prekių ženklus taikiniu. Praėjusį pusmetį patenkinti 124 ieškiniai dėl prekių ženklų galiojimo, grėsmė kyla dar maždaug 300. 4
Investicijos su išlygomis Kitąmet Baltijos šalių įmonės didins investicijas ir planuoja verslo plėtrą. Vis daugiau sprendimų bus ieškoma per technologinę prizmę, reikšmingą vaidmenį turės investicijos į IT infrastruktūrą, kibernetinį saugumą ir dirbtinio intelekto panaudojimas. Tiesa, Lietuvos verslo optimizmas gana nuosaikus – pirmiausia dėl vidaus politikos perturbacijų ir didėjančių mokesčių.
Teismas tenkino prašymą iškelti bankroto bylą komunikacijos agentūrai „Berta And“ Vilniaus apygardos teismas tenkino UAB „Berta And“ vadovės Bertos Čaikauskaitės prašymą dėl bankroto bylos iškėlimo bendrovei. 1
„SmartPosti“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius Tarptautinė logistikos bendrovė „SmartPosti“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra „Idea prima“. 1
Seimas nutarė 3 m. įšaldyti LRT biudžetą, jo vadovybė vadina tai milžinišku instituciniu spaudimu Atnaujinta 7
Dalis LRT tarybos narių bei Seimo teisininkai – kritiški dėl siekio lengvinti vadovo atleidimą Atnaujinta
„Elesen“ valdanti „Avitelos prekyba“ 0,64 mln. Eur nuostolį aiškina išaugusiais darbo užmokesčio kaštais
Kaip įvertinti, kada Lietuvoje reikia registruoti nuolatinę buveinę Užsienio įmonėms, veikiančioms Lietuvoje, gali iškilti klausimas, kokiais atvejais čia privalo būti registruota nuolatinė buveinė ir atsiranda pareiga už šią buveinę mokėti pelno mokestį.
Kada gali neatsirasti nuolatinė buveinė Nemažai užsienio įmonių veikia Lietuvoje, turėdamos čia nuolatines buveines – filialus, atstovybes ir pan. Tačiau galimos situacijos, kai gali būti nelaikoma, jog tam tikrą veiklą Lietuvoje vykdanti bendrovė privalo čia registruoti nuolatinę buveinę.