„Impuls“ – Gedimino prospekte

Pirmadienį bendrovė pranešė apie „Lemon Gym“ atidarymą Pilaitėje, kur mėnesio narystės kaina sieks 19 Eur už mėnesį. Tuo pačiu „Impuls LTU“ pasirašė sutartį su „Vilniaus Dainava“ dėl patalpų nuomos Vilniaus centre, prie pat Gedimino prospekto, kur planuoja atidaryti klubą su įprastomis, kelis kartus aukštesnėmis kainomis.
Naujasis klubas duris atverti turėtų jau šių metų spalį ir, nors bus vienas mažesnių tinkle – jo plotas 2.100 kv. m, – klubas bus aprūpintas, pasak bendrovės, įranga, kokios Lietuvoje dar nebuvo.
Dėmesys įrangai
Sostinės centre rasti tinkamas klubui patalpas nebuvo lengva, pripažįsta Vidmantas Šiugždinis, „Impuls LTU“ direktorius, mat reikia, kad jos būtų didelės, erdvios, šviesios. Vis dėlto, jis sako, kad poreikis klubui tokioje vietoje buvo juntamas.
Anksčiau patalpose A. Vienuolio g. 4 buvo įsikūręs kazino, dabar ten – restoranas ir konferencijų erdvė. Klubas bus įsikūręs antrame ir trečiame aukšte. Investicijos į patalpų pritaikymą ir įrangą sieks apie 0,7 mln. Eur, pirmuosius darbus statybininkai pradės jau birželį.
Iš kitų „Impuls“ klubų naujasis išsiskirs įranga. Ir tuo, kad jame nebus baseino – įrengti tokį būtų pernelyg sudėtinga.
Pasak p. Šiugždinio, tai bus vienintelis sporto klubas „kelių šimtų kilometrų spinduliu“ su įranga, automatiškai prisitaikančia prie kiekvieno sportuojančiojo ūgio, sudėjimo ir individualių tikslų. Veikianti su individualiomis kortelėmis, Vokietijos gamintojų „Milon“ sukurta treniruoklių grandinė, pasak p. Šiugždinio, leis „greitai ir kokybiškai“ sportuoti. Visą ratą treniruoklių apeiti užtruks 17 min. – minutė prie vieno, pusantros prie kito ir t. t.
„Žiūrint į tą užimtą verslo auditoriją centre, biurų darbuotojus, jiems tai turėtų patikti“, – sako „Impuls LTU“ vadovas.
Be to, mėnesio gale galima gauti ataskaitą, kiek kilogramų pakelta ir kiek metrų nubėgta.
„Galvojame atsivežti parodomuosius treniruoklius jau balandį, kad būsimi klientai galėtų ateiti ir pasižiūrėti“, – žada p. Šiugždinis.
Prieinama kaina
Mėnesinis šio klubo, kaip ir kitų „Impuls“ klubų, narystės mokestis, perkant metinį abonementą, sieks apie 60 Eur. Kita vertus, bendrovė šiemet planuoja atidaryti 3 ar 4 „Lemon Gym“ klubus, kurie bus kelis kartus pigesni.
„Matome, kad rinkai, kad ji dar labiau augtų – Skandinavijoje, Vakarų Europoje žmonės sportuoja gerokai daugiau – reikia prieinamesnio sporto. Yra žmonių, kurie nori viso paslaugų komplekto, bet gan dažnai patys gauname užklausų iš potencialių klientų, ar galima pirkti tik dalį paslaugų“, – aiškina p. Šiugždinis.
Todėl šalia „Impuls“, kuriame už abonementą gaunamos iš esmės visos paslaugos, atsiranda gerokai mažiau jų turintis „Lemon Gym“.
„Paslaugų spektras ribotas – nebus baseino, pirčių, grupinių užsiėmimų. Bet bus labai gera salė, rūbinės, dušai“, – dėsto „Impuls LTU“ vadovas. Kaina, pasak jo, už mėnesį sieks 19 Eur.
Šiemet Vilniuje atidaromi trys tokie klubai – Pilaitėje vasarį, Perkūnkiemyje ir prekybos centre „Europa“ – kovą–balandį. Šiuo metu deramasi ir dėl ketvirto. Vėliau, jei modelis pasiteisins, dar šiemet galima plėtra į kitus miestus.
„Lemon Gym“ taikosi ne tiek į kitų sporto klubų lankytojus, kiek į nesportuojančius žmones.
„Daug kas paprasčiausiai sako – už tokią kainą aš jau galiu pabandyti. Taip pat vyresni žmonės – jie dažnai neįperka abonemento“, – kalba p. Šiugždinis.
Ilgalaikė narystė
2014 m. „Impuls LTU“ apyvarta be PVM pasiekė 9 mln. Eur, tai 6% daugiau nei 2013 m., kai ji buvo 8,5 mln. Eur. Palyginti, 2013 m. apyvarta augo 26%, 2012 m. augimas skaičiuotas kartais.
Pasak p. Šiugždinio, dėl sulėtėjusių apsukų iš dalies kalta apskaita ir mokėjimo modelis – 2013 m. bendrovė aktyviai pardavinėjo metinį abonementą lizingu, dabar pereinama prie tiesioginio debeto. Tad jei anksčiau visi 12 mėnesį buvo apskaitoma iš karto, dabar jie skaičiuojami atskirai.
Pernai „Impuls LTU“ atidarė 5.000 kv. m ploto klubą Klaipėdoje ir įsigijo „Hermio“ klubą Kaune. Šis iš naujo duris atidarė jau šiemet.
Šiemet bendrovė suplanavo 2,2 mln. Eur investicijų – pernai viso investuota 1,5 mln. Eur. Iš šiųmetinių investicijų esmų klubų atnaujinimui numatoma skirti apie 0,5 mln. Eur, į „Lemon Gym“ – 1 mln. Eur. Investicijas bendrovė daro iš skolintų lėšų – pernai ji pasirašė 2,9 mln. Eur paskolos sutartį su „Nordea“ banku.
Šiandien Lietuvoje veikia 11 klubų, metų pabaigoje bus 12. Ponas Šiugždinis mano, kad bendrovė užima apie 30–40% Lietuvos rinkos, tačiau tikslių skaičių nėra.
Klubai turi apie 21.000 narysčių, prieš metus jų buvo 17.000. Be to, 55% narysčių dabar – metinės, nors prieš metus jų buvo 30%. Ilgalaikis abonementas – vienas pagrindinių bendrovės siekių. Todėl pernai atidarytame klube Klaipėdoje parduodamos išimtinai tik metinės narystės, o šiemet prie tokios sistemos planuojame pereiti ir kitur.
VERSLO TRIBŪNA
„Tai leidžia mums turėti stabilesnę klientų bazę, stabilesnes ir didesnes pajamas“, – paaiškina p. Šiugždinis. Iš kitos pusės, tai, pasak jo, leidžia klientams pasiekti geresnių rezultatų.
89,83% įmonės akcijų priklauso „BaltCap“ investiciniam fondui „Lithuania SME Fund“, 9,89% – UAB Šiaulių banko turto fondui.