2015-02-03 01:01

„Danske Bank“ atsisako mažmeninės bankininkystės verslo Baltijos šalyse

Didžiausias Danijos bankas „Danske Bank A/S“ yra nepatenkintas savo mažmeninės bankininkystės veikla Baltijos šalyse ir užsimena apie šios veiklos nutraukimą.

Šiandien paskelbtoje „Danske Bank A/S“ veiklos ataskaitoje nurodoma, kad privačių klientų aptarnavimas Baltijos šalyse nesugeneruoja siekiamos grąžos ir nėra požymių, kad šioje srityje įvyktų lūžis ir padėtis pasikeistų.

„Todėl mes nusprendėme atsisakyti privačių klientų aptarnavimo verslo ir šiuo metu svarstome įvairius variantus“, – rašoma „Danske Bank“ 2014 m. veiklos ataskaitoje.

Teigiama, kad „Danske Bank A/S“ laikysis įsipareigojimų esamiems mažmeninės bankininkystės klientams. Aiškinama, kad iš mažmeninės bankininkystės verslo Baltijos šalyse gali būti pasitraukta keliems metams.

„Padalinių ir darbuotojų skaičius (Baltijos šalyse – red.past.) bus sumažintas“, - rašoma „Danske Bank“ ataskaitoje.

Iš verslo bankininkystės segmento trauktis nežadama. Priešingai, teigiama, kad šis verslo segmentas bus stiprinamas investuojant į IT sistemas ir vykdant kitas investicijas.

„Tuo pačiu, mažmeninės bankininkystės verslo apimtis Baltijos šalyse nuosaikiai mažinsime", – rašoma „Danske Bank" tinklapyje, kur komentuojami 2014 m. veiklos rodikliai.

Šiuo metu „Danske Bank" Lietuvoje turi 11 klientų aptarnavimo padalinių, iš jų net 5 yra Vilniuje. Bankas Lietuvoje iš viso turi 1.063 darbuotojus.

Vadina veiklos gryninimu

Gintautas Galvanauskas, „Danske Bank“ Lietuvoje generalinis direktorius, komentuoja, kad 2015-ieji bus veiklos išgryninimo ir transformavimo metai.

„Pagrindinis mūsų dėmesys nuo šiol bus sutelktas į verslo bankininkystės klientų aptarnavimą: „Danske Bank“  grupės klientus, didžiąsias verslo įmones, smulkaus ir vidutinio verslo klientus“, – VŽ komentuoja p. Galvanauskas.

52795
130817
52791