2015-04-16 00:01

„Netflix“ vartotojų – daugiau nei 60 mln.

Televizijos transliuotoja internetu „Netflix“ vykdoma agresyvi plėtros kampanija duoda vaisių – per pirmąjį metų ketvirtį prie savo auditorijos pridėjo rekordinius 4,9 mln. prenumeratorių, rašo „Financial Times“.

Prenumeratorių skaičiaus augimas viršijo kompanijos tikslą (4,05 mln.). JAV šią paslaugą užsisakę yra 41,1 mln. prenumeratorių, už jos ribų – dar 20,9 mln. Šį ketvirtį kompanija tikisi pagausinti prenumeratorių gretas dar 2,5 mln.

Nepaisant to, kad finansinius bendrovės rezultatus pagraužė valiutų kursai ir plėtra užsienyje, taip pat originaliam turiniui kurti skirtos lėšos, paskelbus apie prenumeratorių skaičiaus augimą įmonės akcijų kaina Niujorko biržoje šoktelėjo 11%.

Grynasis pelnas susitraukė 55% iki 23,7 mln. USD, palyginti su 53,1 mln. prieš metus. Apyvarta augo iki 1,57 mlrd. USD, palyginti su 1,27 mlrd. USD tuo pačiu metu prieš metus.

Kompanija taip pat paskelbė naują partnerystę su BBC kuriama dokumentinių filmų serija „Our Planet” – ji bus rodoma per „Netflix“ nuo 2019 m.

„Mūsų originalaus turinio strategija veikia taip, kaip tikėjomės, pritraukdama daug peržiūrų ekonomine prasme, bei skatina pozityvų kompanijos ir jos paslaugų įvaizdį visame pasaulyje,“ – laiške akcininkas rašė Reedas Hastingsas, „Netflix“ vadovas ir Davidas Wellsas, kompanijos finansų direktorius.

52795
130817
52791