Į uždarą renginį Vilniuje kviesti AB "Alita", AB "Stumbras", AB "Vilniaus
degtinė", UAB "Bennet distributors", UAB "Liviko", UAB "Belvedere prekyba" bei
UAB "Mineraliniai vandenys" aukščiausio lygio vadovai bei šalies televizijų,
laikraščių, naujienų portalų ir kitų žiniasklaidos priemonių atitinkamo rango
atstovai.
Laurynas Vilimas, susitikime taip pat dalyvavęs Alkoholiniais gėrimais
prekiaujančių įmonių asociacijos prezidentas, VZ.LT sakė, kad tai buvo
"strateginis susitikimas" ir "diskusija".
"Buvo aptariamas reklamos draudimas nuo 2012 m. ir kaip galima tą aspektą
keisti. Kalbėta apie pinigų srautų mažėjimą mūsų ir žiniasklaidos kišenėse, apie
valdžios sprendimus bei kokią įtaką jie daro mums, žiniasklaidai ir valstybei",
- sako p. Vilimas.
Jis sakė negalintis apie susitikimą papasakoti "kažko daugiau", kadangi
susitikimas "nebuvo spaudai".
"Išklausėme televizijų, laikraščių ir naujienų portalų vadovų pozicijų, nes
nuo to priklauso, kaip ta žinia yra komunikuojama. Tai - bendras skaudulys", -
sako p. Vilimas.
Jis skaičiuoja, kad nuo 2012 m. visiškai uždraudus alkoholio reklamą, iš jos
rinkos, šiuo metu sudarančios apie 40 mln. Lt kasmet, "liks riebus nulis".
Visgi, pasak p. Vilimo, susitikime vyko diskusija, o ne sprendimų ar
pasiūlymų paieška.
"Buvo įdomi atstovų pozicija", - teigia p. Vilimas.
2008 m. balandį Seimas pritarė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms, nuo
2012 m. drausiančioms bet kokio stiprumo alkoholio reklamą visose Lietuvos
visuomenės informavimo priemonėse.
Pasaulinė sporto klubų tradicija, atkeliavusi ir į Lietuvą
Kauno „Žalgiris“ prisijungė prie pasaulinių sporto komandų, išleidusių savo vardo mokėjimo korteles, klubo. „Manchester United“, Madrido „Real“, „Barcelona“, Miuncheno „Bayern“, Bostono „Celtics“ – tai sporto pasaulio vardai, kuriems nereikia papildomo pristatymo. Tai ne tik sporto klubai, bet ir galingi prekių ženklai, kurie savo sirgaliams siūlo daugiau nei tik rungtynes – jie atvėrė duris į finansų pasaulį, pristatydami mokėjimo korteles su klubo atributika.
Jūrinis vėjas Lietuvai – brangi iliuzija, o ne racionalus sprendimas
Lietuva planavo du po 700 MW jūrinio vėjo parkus, tačiau vienas konkursas neįvyko, kitas – įstrigęs. Tai nėra bloga žinia, tai tik ženklas, kad šalis turi iš naujo įvertinti pernelyg optimistines vartojimo prognozes ir suskaičiuoti realią naudą. Be elektros jungties į Vokietiją, jūrinis vėjas būtų brangus ir žalą vartotojams darantis projektas.
„Norfa“ eksperimentas: kokybiškesni, bet brangesni riešutai įrodė – turi savo pirkėją
Suprantama, kad riešutais ir džiovintais vaisiais „Norfa“ prekiauja jau nuo pat pirmos 1997 m. Vilniuje atidarytos parduotuvės. Tačiau per beveik tris dešimtmečius prekyba šiais produktais išgyveno ne vieną evoliuciją, pasakoja Dainius Dundulis, šiandien 160 parduotuvių Lietuvoje valdančios UAB „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas ir gamybos bei logistikos UAB „Rivona“ generalinis direktorius bei vienas iš šio mažmeninio prekybos tinklo kūrėjų ir didysis akcininkas.
„Europoje“ atsinaujinęs „Lemon Gym“: kelia kartelę kuriamam sporto, grožio ir sveikatingumo „hubui“
Vilniuje miesto gyvenimo centre „Europoje“ atsinaujinęs „Lemon Gym“ kelia čia besikuriančio sporto, grožio ir sveikatingumo „hubo“ kartelę dar aukščiau. Sporto klubų tinklas modernizuoja esamus klubus, atveria naujus ir siūlo paslaugas, kurių iki šiol sporto klubų narystėse nebuvo. Vienas ryškiausių to pavyzdžių – atnaujintas ir dar didesnis „Lemon Gym“ klubas „Europoje“. Per paskutinius kelerius metus į klubo atnaujinimą, praplėtimą, naujų paslaugų įvedimą buvo investuota beveik 400 tūkstančių eurų.
O 2007 m. balandį parlamentarai priėmė pataisas, draudžiančias reklamuoti bet
kokio stiprumo alkoholį TV ir radijo programose 6-23 valandomis. Tai sukėlė
sporto varžybas transliuojančių televizijų, aludarių
nepasitenkinimą.