2015-09-16 18:13

Konkurentas „Audi A4“ – itališkas „Alfa Romeo Giulia“

„Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatytas „Alfa Romeo Giulia“ modelis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatytas „Alfa Romeo Giulia“ modelis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vienas rimčiausių italų „Alfa Romeo“ išsikeltų tikslų – būti matomiems taip pat, kaip matomi ir jų konkurentai iš Vokietijos.

Tad kai „Audi“ dar prieš tarptautinę automobilių parodą Frankfurte surengė naujo „Audi A4“ pristatymą, BMW parodė atnaujintą 3 serijos sedaną, „Alfa Romeo“ atsivežė konkurentą „Giulia“.

Skelbiama, kad „Quadrifoglio“ versijos, kurią pirmą kartą italai parodė Frankfurto automobilių parodoje, „Giulia“ kaina prasideda nuo 79.000 Eur. Tai nemaža suma pinigų, bet italai tiki, kad jų sukurtas kompaktiškas sedanas privilios pirkėjų, pavargusių nuo vokiškų markių, be to, pabrėžia jie, šis modelis tikrai suteikia daugybę vairavimo džiaugsmo.

Į parodą atvežti „Giulia“ modeliai visi iki vieno pažymėti žaliu dobilo lapu. Šis, pasirodo, nuo 1923 m. žymi pačius sportiškiausius ir galingiausius „Alfa Romeo“ modelius. Iš visų pusių kompaktiškas sedanas alsuoja sportiškumu. Tokį įspūdį sukurti padeda aštrių formų priekinis buferis, dvigubos išmetimo sistemos angos gale ir netgi nedidukės oro įsiurbimo ir išmetimo angos priekinėje automobilio dalyje.

Pristatė galingiausią

Parodoje pristatyta galingiausia „Quadrifoglio“ versija papuošta plonyčius stipinus turinčiais ratlankiais. Modelio išvaizdai subtilumo suteikia priekyje ir gale esantys anglies pluošto raštais padailinti aptakai. Vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui įsitaisyti prireikia ne įprastose minkštos odos sėdynėse, o sportinėse. Prireikus automobilyje nesunku trijų tvirtinimų diržus pakeisti specialiais sportiniais.

Sportiškumui yra priežasčių. Visi parodoje demonstruojami automobiliai apginkluoti 2,9 l darbinio tūrio benzininiais motorais, įkvėptais „Ferrari“ koncerno. Tokio darbinio tūrio motoras generuoja įspūdingas 510 AG, o iki 100 km/val. „Giulia“ įsibėgi per 3,9 sek. Maksimalus variklio sukimo momentas – 600 Nm, o didžiausias išvystomas greitis – 307 km/val. Gamintojas skelbia, kad automobilio svoris pasiskirsto kone po lygiai abiems ašims, tad „Giulia“ turėtų būti išties puikiai valdomas. Frankfurte pristatytas modelis sveria kiek daugiau nei 1,5 t.

Reikės laiko

Tiesa, palyginus su konkurentais, „Giulia“ pirkėjams negali pasiūlyti tokių inovacijų, kaip, pavyzdžiui, kone išmaniuoju telefonu valdomas „Audi A4“, tad kritikai spėlioja, kad kas bus tuomet, kai pirmasis įspūdis išgaruos, mat automobiliai ir technologijos tobulėja ypač sparčiai.

Visgi „Fiat Chrysler Automobiles“ koncerno vadas Sergio Marchionne „Giulia“ vadina svarbiausiu modeliu jo karjeroje. Pono Marchionne tikslai itin dideli: padidinti koncerno pardavimus, atkreipti pasaulio dėmesį gaminamus automobilius ir 2018 m. pardavinėti po 7 mln. modelių kasmet. Tad tam, kad „Giulia“ išties padėtų konkuruoti su didžiausiu „premium“ segmento gamintoju BMW, „Alfa Romeo“ netgi nusisamdė buvusį sportinių automobilių padalinio specialistą.

52795
130817
52791