2017-02-09 07:00

Ką prekybininkai mano apie kainų lyginimo platformas

Kaina – svarbiausias kriterijus renkantis pieno produktus, mėsą ir duoną, rodo „Iki“ atliktas vartotojų prioritetų tyrimas. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kaina – svarbiausias kriterijus renkantis pieno produktus, mėsą ir duoną, rodo „Iki“ atliktas vartotojų prioritetų tyrimas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kainų lyginimo platformos mažmeninėje prekyboje maisto produktais yra gana nauja sritis, kurios ateitis daugiausia priklauso nuo techninių galimybių rodyti produktų kainas realiu laiku ir investicijų. Prekybininkai abejoja jų ateitimi, nes kainos parduotuvėse esą keičiasi labai dažnai, o ekspertai pabrėžia, kad kokybiškai dirbančios tokio pobūdžio platformos apkarpytų prekybininkų maržas.

Kristina Maikštėnienė, ISM universiteto Rinkodaros strategijos ir Tarptautinio verslo programų vadovė, vyriausioji lektorė, sako, kad kainų lyginimo platformos anksčiau buvo siejamos su tokiomis rečiau perkamomis, brangesnėmis prekėmis kaip elektronika ar draudimas, tačiau Jungtinės Karalystės ir Jungtinių Valstijų mokslininkų tyrimai rodo, kad auga ir kasdienių bei maisto prekių kainų lyginimo poreikis.

„Kainų lyginimo platformų paplitimas tiesiogiai susijęs su kainų duomenų skaitmeninio surinkimo ir kaupimo galimybėmis: verslo modeliai, kai kainos surenkamos rankiniu būdu, ilgalaikės perspektyvos neturi“, – įsitikinusi pašnekovė.

52795
130817
52791