Ką prekybininkai mano apie kainų lyginimo platformas

Kristina Maikštėnienė, ISM universiteto Rinkodaros strategijos ir Tarptautinio verslo programų vadovė, vyriausioji lektorė, sako, kad kainų lyginimo platformos anksčiau buvo siejamos su tokiomis rečiau perkamomis, brangesnėmis prekėmis kaip elektronika ar draudimas, tačiau Jungtinės Karalystės ir Jungtinių Valstijų mokslininkų tyrimai rodo, kad auga ir kasdienių bei maisto prekių kainų lyginimo poreikis.
„Kainų lyginimo platformų paplitimas tiesiogiai susijęs su kainų duomenų skaitmeninio surinkimo ir kaupimo galimybėmis: verslo modeliai, kai kainos surenkamos rankiniu būdu, ilgalaikės perspektyvos neturi“, – įsitikinusi pašnekovė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai