Į Lietuvą ateina dar vienas žemų kainų prekybos tinklas

„Pepco“ yra vienas populiariausių vaikų aprangos ir interjero prekių prekybininkas Lenkijoje, pastaruoju metu sparčiai besiplečiantis į kitas šalis.
Trumpiau nei per dvejus metus tinklas padidino parduotuvių skaičių dukart, dabar tinklą sudaro daugiau nei 1.000 parduotuvių.
VŽ šaltinių teigimu, „Pepco“ žengti į Lietuvos rinką padeda advokatų kontora „Sorainen“, šiuo metu vadovų paieškos ir atrankos kompanijos vykdo atrankas į svarbiausias pozicijas „Pepco Lithuania“.
„Pepco“ tikslas – tapti didžiausiu ir geriausiai žinomu žemų kainų prekės ženklu Europoje.
Paprastai „Pepco“ renkasi pigesnį prekybinį plotą, neina į didžiuosius prekybos centrus, kuriuose nuomos kainos yra aukštos. Dalį parduotuvių tinklas stato pats, šliejasi prie mažmeninės prekybos maisto prekėmis tinklų parduotuvių.
Kroatijos spauda šį kovą tinklui atidarius pirmas parduotuves šalyje rašė, kad per artimiausius trejus metus Kroatijoje planuojama atidaryti 75 parduotuves. Parduotuvės bus kuriamos miestuose, kuriuose gyventojų skaičius viršija 10.000. Planuojama įdarbinti 600 žmonių. Įdomu tai, kad „Pepco“ neturi e. parduotuvės, prekiaujama tik fizinėse parduotuvėse.
Buria komandą
Registrų centro duomenimis, UAB „Pepco Lithuania“ įregistruota 2017 m. kovo 22 dieną, jos įstatinio kapitalo dydis yra 20.000 Eur. Nurodoma pagrindinė veikla – mažmeninė prekyba. 100% bendrovės akcijų priklauso Šveicarijos Liucernos mieste registruotai įmonei „Pepkor Europe GmbH“.
Kuo kovo 1 d. Lietuvoje „Pepco Lithuania“ generalinio direktoriaus pareigas eina ilgametis korporacijos darbuotojas Lukaszas Owczarekas. Nuo 2014 m. liepos iki šio kovo jis buvo atsakingas už „Pepco“ Europos regiono finansus. „LinkedIn“ duomenimis, anksčiau jis dirbo „PricewaterhouseCoopers“, „Exide Technologies“.
Registrų centro duomenimis, „Pepco Lithuania“ valdyboje, be p. Owczareko, dirba Marcinas Andrzejus Stanko, Marekas Tomaszas Pszonka.
8 mln. klientų
Bendrovės interneto svetainėje teigiama, kad šiuo metu įmonė turi 9.000 darbuotojų Europoje, o pagrindinėje įmonės būstinėje Poznanėje, Lenkijoje, dirba daugiau nei 450 žmonių. Skaičiuojama, kad šio tinklo parduotuvėse apsiperka daugiau nei 8 mln. klientų per mėnesį.
2015 m. „Pepco“ startavo Rumunijoje ir Vengrijoje. 2013 m. atidarytos parduotuvės Čekijoje ir Slovakijoje. Mažmeninės prekybos veiklą įmonė pradėjo 1999 m. su prekės ženklu „Poundstretcher“. Pirmosios „Pepco“ parduotuvės atsirado 2004 m. Lenkijoje, kai įmonė tapo Pietų Afrikos investicinio holdingo „Pepkor“ dalis.
„Pepkor“ korporacija įkurta 1965 m., darbuotojų skaičius siekia 38.000, didžioji dalis veiklos sutelkta Afrikoje, Australijoje ir Europoje. Šiuo metu didžiąją dalį prekių sudaro apranga, batai, tekstilės gaminiai, parduotuvių tinklas siekia 4.000. Pagrindiniai „Pepkor“ prekių ženklai yra „Pep“ ir „Ackermans“ Pietų Afrikoje.