2015-09-01 13:21

„Nordcurrent“ patirtis: kaip nemokamas programėles paversti pelnu

Sergejus Trofimovas, „Nordcurrent“ direktorius.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Sergejus Trofimovas, „Nordcurrent“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Nordcurrent“ sukurtas žaidimas mobiliesiems įrenginiams „Cooking Fever“ pasiekė rekordą – 50 mln. vartotojų – ir tapo populiariausiu lietuvių kada nors sukurtu žaidimu. „Cooking Fever“ yra nemokamas, bet kūrėjams per metus atneša milijonines pajamas.

Tiesa, privaloma pajamų ir pelno dedamoji – kas keletą metų išleisti naują hitą, nes, kai senieji nusibosta, finansiniai įmonės rodikliai čiuožia žemyn.

Sergejus Trofimovas, „Nord­­current“ direktorius, įsitikinęs, kad šiandien geriausias būdas gauti pajamų iš mobiliųjų žaidimų – „freemium“ modelis, kai leidžiama vartotojams žaidimą žaisti nemokamai, o įplaukas generuoja įvairūs žaidime parduodami daiktai.

52795
130817
52791