„Maxima“ nebeiškentė: jungiasi į plėtros lenktynes

„2014 m. mes atidarėme 4.000 kv. m naujo prekybos ploto, o konkurentai – 30.000. Šiemet mes atidarėme 2.200 kv. m, konkurentai – 89.000 kv. m. Konkurentai pastaraisiais metais sparčiai plėtė tinklą didindami prekybos plotą ir pagal šį parametrą mus gerokai lenkė“, – nerimą keliančius ženklus įžvelgia Žydrūnas Valkeris, UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius.
Jis pabrėžia, kad plėtra daro didelę įtaką bendrovės užimamai rinkos daliai ir veiklos rezultatams, todėl jau suplanuotas ir atsakas – 2016 m. „Maxima“ ketina atidaryti apie 20 naujų parduotuvių, dar 14 – atnaujinti. Palyginkime: šiemet tinklas atidaro septynias naujas parduotuves, pernai atidarė tris.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai