2015-10-01 09:00

„Maxima“ nebeiškentė: jungiasi į plėtros lenktynes

Žydrūnas Valkeris, UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius: „Planuojame intensyvią tinklo plėtrą – tokios nevykdėme, matyt, jau gerą dešimtmetį.“ Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Žydrūnas Valkeris, UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius: „Planuojame intensyvią tinklo plėtrą – tokios nevykdėme, matyt, jau gerą dešimtmetį.“ Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausia kasdienių ir maisto prekių mažmenininkė „Maxima“ 2016 m. planuoja atidaryti 20 naujų parduotuvių – daugiausia per dešimtmetį. Naujų plotų pasiūlys ir kiti prekybos tinklai. Miestai keičiasi, tad šiek tiek erdvės plėtrai yra. Vis dėlto tokia plėtra kelia ir rimtų pavojų.

„2014 m. mes atidarėme 4.000 kv. m naujo prekybos ploto, o konkurentai – 30.000. Šiemet mes atidarėme 2.200 kv. m, konkurentai – 89.000 kv. m. Konkurentai pastaraisiais metais sparčiai plėtė tinklą didindami prekybos plotą ir pagal šį parametrą mus gerokai lenkė“, – nerimą keliančius ženklus įžvelgia Žydrūnas Valkeris, UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius.

Jis pabrėžia, kad plėtra daro didelę įtaką bendrovės užimamai rinkos daliai ir veiklos rezultatams, todėl jau suplanuotas ir atsakas – 2016 m. „Maxima“ ketina atidaryti apie 20 naujų parduotuvių, dar 14 – atnaujinti. Palyginkime: šiemet tinklas atidaro septynias naujas parduotuves, pernai atidarė tris.

52795
130817
52791