2025-07-02 05:45

Komunikacijos transformacija: nuo pranešimo spaudai lėtaeigiu faksu iki operų „TikTok“

Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per Lietuvos nepriklausomybės metus ryšių su visuomene industrija ryškiai evoliucionavo: nepaisant pokyčių, šiandien vietą po saule randa ir ilgamečiai šio verslo senbuviai, ir jaunos agentūros, ir komunikacijos vilkai, kuriantys butikines kontoras.

Tarp komunikacijos verslo senbuvių Lietuvoje – ir Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ įkūrėja, šiame versle besisukanti bemaž nuo 1999 m., kai ir pradėjo dygti pirmieji ryšių su visuomene profesionalių agentūrų daigai Lietuvoje, o šis pokalbis – VŽ straipsnių serijos „Lietuvos verslas per 30 metų“ dalis.

Tarp tokių istorijų: VŽ podkastas su Sigitu Stasevičiumi, „Ogmios grupės“, kūrusios nepriklausomos Lietuvos verslo istoriją, generaliniu direktoriumi, taip pat publikacija apie „Verslo žinių“ transformaciją per 30 metų: „R. Barysas: esu įsitikinęs, kad „Verslo žinios“ pralaužė ledus į atviresnę visuomenę“.

52795
130817
52791