Konversijų sekimo blokavimas ir DI revoliucija: ką reiškia naujausi „Google“ ir „Meta“ pokyčiai

Šie pokyčiai tiesiogiai liečia kiekvieną besireklamuojantį verslą: norint neprarasti svarbių duomenų ir reklamos efektyvumo, būtina operatyviai reaguoti ir prisitaikyti. Plačiau apžvelkime, kas pasikeitė ir kodėl šie pokyčiai – kritiškai svarbūs.
„Google Ads“ pradėjo blokuoti konversijų sekimą, jei EU/EEE šalyse nėra tinkamai įdiegtas „Consent Mode“. Reklamuotojai gauna įspėjimo el. laiškus su terminu išspręsti problemą. Jei nustatymai nesutvarkomi laiku, „Google“ visiškai sustabdo konversijų sekimą, net jei žymos atrodo veikiančios.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai