Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-08-12 05:45

Konversijų sekimo blokavimas ir DI revoliucija: ką reiškia naujausi „Google“ ir „Meta“ pokyčiai

Vizualas sugeneruotas su „ChatGPT“.
Vizualas sugeneruotas su „ChatGPT“.
Per pastaruosius mėnesius „Google“ ir „Meta“ vėl stebino naujienomis – nuo konversijų sekimo blokavimo iki naujų dirbtinio intelekto (DI) funkcijų, išmanesnio biudžeto valdymo ir DI apžvalgų, keičiančių organinių paieškos rezultatų matomumą.

Šie pokyčiai tiesiogiai liečia kiekvieną besireklamuojantį verslą: norint neprarasti svarbių duomenų ir reklamos efektyvumo, būtina operatyviai reaguoti ir prisitaikyti. Plačiau apžvelkime, kas pasikeitė ir kodėl šie pokyčiai – kritiškai svarbūs.

„Google Ads“ pradėjo blokuoti konversijų sekimą, jei EU/EEE šalyse nėra tinkamai įdiegtas „Consent Mode“. Reklamuotojai gauna įspėjimo el. laiškus su terminu išspręsti problemą. Jei nustatymai nesutvarkomi laiku, „Google“ visiškai sustabdo konversijų sekimą, net jei žymos atrodo veikiančios.

52795
130817
52791