„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius
Vasario mėnesį paskelbtame konkurse iš viso dalyvavo 10 agentūrų, o antrajame etape „Iki“ atstovai rinkosi iš 3 stripriausių pasiūlymų.
„Mūsų sprendimą renkantis naują komunikacijos partnerį nulėmė agentūros pateiktos strateginės įžvalgos, kompetencija, šviežias požiūris į mažmeninės prekybos tinklo komunikaciją bei kūrybiškos idėjos. Būtent kūrybiškas mąstymas šiandien padeda efektyviai komunikuoti sparčiai kintančioje rinkoje ir suteikia konkurencinį pranašumą“, – pasirinkimą grindžia Berta Čaikauskaitė, „Iki“ viešųjų ryšių vadovė.
Pernai metų gale prekybos tinklas pakeitė ir reklamos agentūrą – skelbtą konkursą laimėjo „Adell Taivas Ogilvy“. „Iki“ žiniasklaidos planavimo partneriai – „Open Agency“.
Prekybos tinklas „Iki“ veiklą Lietuvoje vykdo 24 m. Jame dirba beveik 7.000 darbuotojų. Prekybos tinklui šiuo metu Lietuvoje priklauso 236 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvės daugiau nei 70-yje Lietuvos miestų.
Didžiausi „INK agency“ klientai: „Alma littera“, „Ergo“, „YIT Kausta“ įmonių grupės ir kt.
Pastaruosius du metus „Iki“ talkino ryšių su visuomene „Publicum“.