2016-04-06 11:09

„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklą „Iki“ valdanti UAB „Palink“ išsirinko naują komunikacijos partnerį, juo tapo ryšių su visuomene agentūra „INK agency“.

Vasario mėnesį paskelbtame konkurse iš viso dalyvavo 10 agentūrų, o antrajame etape „Iki“ atstovai rinkosi iš 3 stripriausių pasiūlymų.

„Mūsų sprendimą renkantis naują komunikacijos partnerį nulėmė agentūros pateiktos strateginės įžvalgos, kompetencija, šviežias požiūris į mažmeninės prekybos tinklo komunikaciją bei kūrybiškos idėjos. Būtent kūrybiškas mąstymas šiandien padeda efektyviai komunikuoti sparčiai kintančioje rinkoje ir suteikia konkurencinį pranašumą“, – pasirinkimą grindžia Berta Čaikauskaitė, „Iki“ viešųjų ryšių vadovė.

Pernai metų gale prekybos tinklas pakeitė ir reklamos agentūrą – skelbtą konkursą laimėjo „Adell Taivas Ogilvy“. „Iki“ žiniasklaidos planavimo partneriai – „Open Agency“.

Prekybos tinklas „Iki“ veiklą Lietuvoje vykdo 24 m. Jame dirba beveik 7.000 darbuotojų. Prekybos tinklui šiuo metu Lietuvoje priklauso 236 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvės daugiau nei 70-yje Lietuvos miestų.

Didžiausi „INK agency“ klientai: „Alma littera“, „Ergo“, „YIT Kausta“ įmonių grupės ir kt.

Pastaruosius du metus „Iki“ talkino ryšių su visuomene „Publicum“.

52795
130817
52791