„Lidl“ neigia kalafioro komunikacijos kortą

Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė, griežtai atsiriboja nuo rinkoje sklandančių pasvarstymų ir atsakingų valstybės asmenų pareiškimų apie tai, kad prie esamos situacijos prisideda ir netrukus atsidarysiantis prekybos tinklas.
„Noriu atsakingai patvirtinti, kad mes nesusiję su „kalafioro tema“ ir tai nėra mūsų viešųjų ryšių kampanijos dalis, – pabrėžia p. Gaižauskaitė. – Keista, kai žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose vis pasigirsta tokios nuomonės, o mūsų pačių niekas net nepaklausia, ar tai tiesa“.
Pasak jos, šiandien bendrovė labiau susitelkusi į būsimų parduotuvių atidarymo rūpesčius, dedamos visos pastangos, kad jos būtų atidarytos greičiau, sklandžiau.
„Tad tikrai neturime laiko tokiems žaidimams. Žinoma, bendra situacija rinkoje tikrai nedžiugina, dideles kainas mes taip pat matome, kaip ir pirkinių krepšelio skirtumus iki ir po euro įvedimo. Visų pirma, tokia padėtis nedžiugina manęs kaip vartotojos“, – kalba p. Gaižauskienė.
Ji taip pat priduria, kad kol bendrovė nėra atidariusi parduotuvių, tol socialiniuose tinkluose komunikacijos nevykdo.
„Tačiau su atsidariusiomis parduotuvėmis situacija pasikeis. Neabejotinai, mums ypač svarbus tiesioginis bendravimas su pirkėjais, mūsų klientais. Dėmesys, sąžiningumas, pagarba ir skaidrumas – tai kertinės vertybės, atspindinčios „Lidl“ santykį tiek su savo darbuotojais, tiek su klientais, todėl, be abejonės, savo atviram bendravimui su visuomene mes pasitelksime visas komunikavimo priemones, tame tarpe ir socialinius tinklus“, – teigia p. Gaižauskienė.