„Tele2“ šampanas – dviem komunikacijos agentūroms

Publikuota: 2017-03-13
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ išsirinko komunikacijos partnerius – rankomis sukirsta su komunikacijos agentūromis „Publicum“ ir „vipcommunications“.

VŽ rašė, kad „Tele2“ apie konkursą paskelbė sausio pradžioje, pranešdama, kad nutraukiamas ilgametis bendradarbiavimas su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Pastaroji pretenduoja tapti „Telia“ komunikacijos partnere ir vienintelė dalyvauja šiuo metu vykstančiame konkurse.

„Tele2“ konkurse dalyvavo 9–ios ryšių su visuomene agentūros.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, teigia, kad sutartys su „Publicum“ ir „vipcommunications“ artimiausiu metu bus pasirašytos vieneriems metams su galimybe pratęsti bendradarbiavimą.

„Du partnerius pasirinkome dėl kelių aspektų: didelių darbo apimčių ir rizikos valdymo. „vipcommunications“ dirbs su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu, – kalba p. Baranauskas. – Tai nėra nauja praktika rinkoje, anksčiau taip pat esame taikę tokį bendradarbiavimo modelį“.

Nuo šių metų pradžios „Tele2“ pradėjo dirbti ir su naujais žiniasklaidos planavimo partneriais. Jais tapo „Carat Lietuva“.

Ilgametė telekomunikacijų bendrovės reklamos agentūra, su kuria bendradarbiavimas tęsiasi nuo 2007 m. – „Adell Taivas Ogilvy“. Ji rūpinasi abiejų „Tele2“ prekių ženklų („Tele2“ ir „Pildyk“) reklamomis.

„Tele2“, kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys, yra didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje, „Omnitel“ 2016 m. rikiavosi septintoje pozicijoje, „Bitė Lietuva“ – dešimtoje, „Teo“ – 25–oje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau