2017-03-13 18:43

„Tele2“ šampanas – dviem komunikacijos agentūroms

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ išsirinko komunikacijos partnerius – rankomis sukirsta su komunikacijos agentūromis „Publicum“ ir „vipcommunications“.

VŽ rašė, kad „Tele2“ apie konkursą paskelbė sausio pradžioje, pranešdama, kad nutraukiamas ilgametis bendradarbiavimas su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Pastaroji pretenduoja tapti „Telia“ komunikacijos partnere ir vienintelė dalyvauja šiuo metu vykstančiame konkurse.

„Tele2“ konkurse dalyvavo 9–ios ryšių su visuomene agentūros.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, teigia, kad sutartys su „Publicum“ ir „vipcommunications“ artimiausiu metu bus pasirašytos vieneriems metams su galimybe pratęsti bendradarbiavimą.

„Du partnerius pasirinkome dėl kelių aspektų: didelių darbo apimčių ir rizikos valdymo. „vipcommunications“ dirbs su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu, – kalba p. Baranauskas. – Tai nėra nauja praktika rinkoje, anksčiau taip pat esame taikę tokį bendradarbiavimo modelį“.

Nuo šių metų pradžios „Tele2“ pradėjo dirbti ir su naujais žiniasklaidos planavimo partneriais. Jais tapo „Carat Lietuva“.

Ilgametė telekomunikacijų bendrovės reklamos agentūra, su kuria bendradarbiavimas tęsiasi nuo 2007 m. – „Adell Taivas Ogilvy“. Ji rūpinasi abiejų „Tele2“ prekių ženklų („Tele2“ ir „Pildyk“) reklamomis.

„Tele2“, kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys, yra didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje, „Omnitel“ 2016 m. rikiavosi septintoje pozicijoje, „Bitė Lietuva“ – dešimtoje, „Teo“ – 25–oje.

52795
130817
52791