Socialinės medijos įtaka – vis svaresnė

Publikuota: 2017-03-15
Akvilė Katilienė, „Mediaskopo“ Analizės skyriaus vadovė: „Prekių ženklų finalininkų, kurie nepriklausomoje socialinėje medijoje visai nesulaukia vartotojų dėmesio, kasmet mažėja. Akivaizdu, kad verslininkai vis daugiau dėmesio privalo skirti socialiniams tinklams.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Akvilė Katilienė, „Mediaskopo“ Analizės skyriaus vadovė: „Prekių ženklų finalininkų, kurie nepriklausomoje socialinėje medijoje visai nesulaukia vartotojų dėmesio, kasmet mažėja. Akivaizdu, kad verslininkai vis daugiau dėmesio privalo skirti socialiniams tinklams.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.

Šiemet visų finalininkų, dalyvaujančių konkurse „Metų prekės ženklas 2017 m.“, komunikacija buvo aktyvesnė visuose žiniasklaidos kanaluose, ypač augo nevaldomos socialinės medijos įtaka.

Efektyviausia komunikacija tarp finalininkų tiek tradicinėje, tiek socialinėje medijoje išsiskyrė „Kakė Makė“. Tokias išvadas pateikia žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, šių metų vasarį ištyrusi visų konkurso „Metų prekės ženklas 2017“ fi ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau