2017-03-15 09:38

Socialinės medijos įtaka – vis svaresnė

Akvilė Katilienė, „Mediaskopo“ Analizės skyriaus vadovė: „Prekių ženklų finalininkų, kurie nepriklausomoje socialinėje medijoje visai nesulaukia vartotojų dėmesio, kasmet mažėja. Akivaizdu, kad verslininkai vis daugiau dėmesio privalo skirti socialiniams tinklams.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Akvilė Katilienė, „Mediaskopo“ Analizės skyriaus vadovė: „Prekių ženklų finalininkų, kurie nepriklausomoje socialinėje medijoje visai nesulaukia vartotojų dėmesio, kasmet mažėja. Akivaizdu, kad verslininkai vis daugiau dėmesio privalo skirti socialiniams tinklams.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Šiemet visų finalininkų, dalyvaujančių konkurse „Metų prekės ženklas 2017 m.“, komunikacija buvo aktyvesnė visuose žiniasklaidos kanaluose, ypač augo nevaldomos socialinės medijos įtaka.

Efektyviausia komunikacija tarp finalininkų tiek tradicinėje, tiek socialinėje medijoje išsiskyrė „Kakė Makė“. Tokias išvadas pateikia žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, šių metų vasarį ištyrusi visų konkurso „Metų prekės ženklas 2017“ finalininkų, 34-ių greitai vartojamų produktų prekių ženklų, komunikaciją tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje.

Bendrovių komunikacija buvo vertinama pagal kiekybės ir kokybės parametrus – paminėjimų skaičių, pasiektą auditoriją, įvaizdį, prekių ženklo matomumą ir paveikumą. Į šio tyrimo rezultatus atsižvelgiama renkant sėkmingiausią metų prekių ženklą.

52795
130817
52791