Socialinės medijos įtaka – vis svaresnė

Efektyviausia komunikacija tarp finalininkų tiek tradicinėje, tiek socialinėje medijoje išsiskyrė „Kakė Makė“. Tokias išvadas pateikia žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, šių metų vasarį ištyrusi visų konkurso „Metų prekės ženklas 2017“ finalininkų, 34-ių greitai vartojamų produktų prekių ženklų, komunikaciją tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje.
Bendrovių komunikacija buvo vertinama pagal kiekybės ir kokybės parametrus – paminėjimų skaičių, pasiektą auditoriją, įvaizdį, prekių ženklo matomumą ir paveikumą. Į šio tyrimo rezultatus atsižvelgiama renkant sėkmingiausią metų prekių ženklą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai