„Tele2“ reikalauja asociacijos atsiprašymo
Kaip pabrėžiama penktadieniniame asociacijos išplatintame pranešime, rinkos dalyviai yra sunerimę dėl rinkoje susiklosčiusios nuomonės, jog šie konkursai galbūt buvo vykdomi iš anksto priėmus sprendimą dėl nugalėtojo.
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius, tokį RSVA kreipimąsi penktadienį pavadino absurdišku ir šiandien atsakydamas į tai, išsiuntė raštą asociacijai reikalaudamas, kad pastaroji iki dienos pabaigos paskelbtų viešą atsiprašymą ir pripažintų, kad jos organizuotas konkursas atitiko visus skaidrumo reikalavimus, o RSVA abejonės nepagrįstos.
Bendrovė taip pat reikalauja viešą atsiprašymą išplatinti žiniasklaidai tokia pat apimtimi, kaip ir kaltinimus neskaidria veikla.
„Tele2“ rašte pažymi, jog RSVA metė kaltinimus nesuteikdama bendrovei net teorinės galimybės paaiškinti savo poziciją ir apginti reputaciją.
Asociacijai ir žiniasklaidai išplatintame rašte pažymima, kad bendrovę RSVA kreipimasis pasiekė po to, kai buvo išplatintas žiniasklaidai, tad asociacija taip pademonstravo, kad nesiekia diskusijos, o tik siekia apjuodinti „Tele2“ reputaciją.
„Tele2“ pažymi, kad per visą konkurso organizavimo laiką nesulaukė jokių priekaištų dėl vykdyto konkurso, kuriame rungėsi 9 agentūros, tad neteisinga jį prilyginti „Telia“ konkursui, kuriame tikėtina dalyvauja vos viena agentūra, neoficialiai rinkoje įvardijama integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.
VŽ rašė, kad visa ši istorija prasidėjo metų pradžioje, kai „Tele2“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ paskelbė nutraukiančios daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą. Kartu rinkoje gana atvirai buvo kalbama, kad dar iki šių oficialių skyrybų „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ sukirto rankomis su „Telia Lietuva“ ir turėtų tapti šiuo metu vykstančio konkurso nugalėtoja.
Savo ruožtu „Tele2“ metų pradžioje paskelbto konkurso nugalėtojais neseniai buvo paskelbtos dvi agentūros: „vipcommunications“ ir „Publicum“. („Publicum“ grupės įmonė „Publicum FComm“ – buvusi ligšiolinė „Omnitel“, vėliau „Telia Lietuva“ komunikacijos partnerė).
„Vykdytame konkurse geriau pasirodė „vipcommunications“, tačiau paskelbus, kad pastarąją palieka keli darbuotojai, perduoti visų darbų vienai bendrovei nesiryžome, tad ir paskelbėme, kad dirbsime su dviem – kartu prijungėme ir „Publicum“, antrosios vietos laimėtoją“, – situaciją rašte aiškina p. Baranauskas. „vipcommunications“ dirbs su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu.