„Supercell“ aplenkė „Nokia“: pardavimo metu įvertinta 10,2 mlrd. USD

„Tencent“ įsigijo 84,3% „Supercell“ akcijų už 8,6 mlrd. USD iš Japonijos interneto ir telekomunikacijų kompanijos „Softbank“. Tai yra didžiausias kada nors įgyvendintas šios bendrovės įsigijimas, kuris gerokai padidins jos pajamas kompiuterinių žaidimų leidybos versle. Tai kartu ir parodo, kad Šendžene įsikūrusi kompanija turi didelių ambicijų Vakaruose, nors čia ir nėra gerai žinoma.
Tiesa, Kinijoje ji spindi gerokai stipriau. Bendrovės rinkos kapitalizacija antradienį siekė 207 mlrd. USD, tai yra daugiau nei, pavyzdžiui, „Oracle“ ar „Intel“. Praėjusiais metais kompanija turėjo 15 mlrd. USD pajamų ir daugiau nei pusę jų buvo gauta iš žaidimų leidybos, rašo „The Wall Street Journal“.
Sandoris atliktas su partneriais, tačiau „Tencent“ tikisi turėti 50% balsų.
„Supercell“ sukurtas žaidimas „Clash of Clans“ vis dar yra tarp pupuliariausių žaidimų išmaniuosiuose įrenginiuose. Kartu yra ir tokia žaidimai kaip „Boom Beach“ ir „Hay Day“. Po šio sandorio galima tikėtis gerokai aktyvesnės žaidimų kompanijos plėtros Azijoje. Sujungus abiejų bendrovių pajamas iš žaidimų, jos praėjusiais metais sudarė 11,1 mlrd. USD, tai yra 12% visos pasaulio žaidimų rinkos generuojamų pajamų.
Beje, tokių žaidimų rinkai prognozuojamas 21% augimas šiais metais, tai sudarytų 37 mlrd. USD, skaičiuoja rinkos analizės įmonė „Newzoo BV“.
Nors rinkai ir žadamas spartus augimas, joje išsikovoti savo pozicijas yra sudėtinga. Tai labai priklauso nuo „Apple“ ir „Google“ programėlių parduotuvėse turimo populiarumo. Šiuo metu jose daugiausiai dėmesio sulaukia „Supercell“, „Machine Zone“ ir „King Digital Entertainment“ žaidimų leidybos kompanijos.
Visos jos skaičiuoja gerus rezultatus dėl nemokamo žaidimų parsisiuntimo. Žaidimuose sukuriami vis didesni iššūkiai, kuriuos įveikti reikia skirti daug laiko arba įsigyti tam tikrus skaitmeninius priedus, pavyzdžiui, aukso ar eleksyro, iš kurių ir uždirbama.