„Gjensidige" įsigijo „PZU Lietuva”, keis prekės ženklą
Po šio sandorio įmonių grupės rinkos dalis Baltijos šalyse išaugo nuo 7% iki 12%, o Lietuvoje – nuo 7% iki 19%, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
„PZU Lietuva“ labai gerai atitinka mūsų veiklos kryptį Baltijos šalyse, o ją įsigiję, sustiprinsime savo poziciją rinkoje, kurioje tikimės užtikrintai augti. Mūsų manymu, per pastaruosius metus Baltijos šalių rinkoje įvykę struktūriniai pokyčiai padės vystyti verslą pelningiau ir racionaliau. „PZU Lietuva“ įsigijimas atveria galimybes mūsų verslo Baltijos šalyse sinergijai“, – teigia Helge Leiro Baastadas, „Gjensidige Forsikring ASA“ generalinis direktorius.
Keis prekės ženklą
Teigiama, kad per ateinančius mėnesius bus pakeistas prekės ženklas ir koordinuojamos IT sistemos. Vėliau bus skirtos investicijos veiklai tobulinti bei keistis patirtimi. Marius Jundulas, „PZU Lietuva“ generalinis direktorius, sako, kad dabartiniai klientai bus aptarnaujami ir toliau.
„Baltijos šalių draudimo rinkos galimybės dar neišsemtos. Daug erdvės augti yra tiek privačiame, tiek verslo segmentuose“, – sako p. Jundulas.