„Danske Bank“ IT centras planuoja plėtrą iki 600 darbuotojų

2015 metais „Danske Bank“ IT paslaugų centro (DIGTL) kolektyvas augo vidutiniškai po 1,5 darbuotojo per dieną. O šiais metais ketina išsiplėsti iki 600 asmenų komandos – tiek, kiek DIGTL turi laisvų darbo vietų pernai metų gale duris atvėrusiose naujose patalpose.
Giedrius Dzekunskas, DIGTL vadovas, teigia, kad surasti pakankamai IT specialistų leidžia tai, kad „Danske Bank“ lietuviams patiki ne tik užduočių įvykdymą, bet ir suteikia atsakomybės – leidžia priimti sprendimus ir kurti IT produktus.
„IT žmonės Lietuvoje yra labai išsilavinę, gali sukurti daug pridėtinės vertės. Bet po kelerių metų jie atsiremia į stiklines lubas. Jie jaučia, kad gali gaminti pasaulinį produktą, tačiau dažnai sprendimai yra priimami ne čia“, - trečiadienį žurnalistams pasakojo p. Dzekunskas.
Anot p. Dzekunsko, visi IT specialistai Lietuvoje tikisi gero atlyginimo, tad norint juos privilioti reikia pasiūlyti kuo įdomesnį darbo pobūdį.
Vienas iš Lietuvoje pernai sukurtų produktų – „MobilePay“ programėlė, kuri leidžia atlikti smulkius atsiskaitymus tarp žmonių, turint tik kito vartotojo telefono numerį. Taip pat galima atlikti smulkius mokėjimus parduotuvėse. Programėlę, kuri veikia Danijoje, Norvegijoje bei Suomijoje, komanda sukūrė per 5 mėn.
Kitas lietuvių produktas „eTax“ – įrankis banko specialistams, kurie aptarnauja dėl paskolų besikreipiančius klientus. Jis geba prognozuoti klientų finansinę būklę ir ją išreikšti grafiškai.