„Acme grupės“ rezultatai: geriausiai sekėsi pardavinėti „obuolius“

Daugiausia pajamų atnešė didžiausia grupės bendrovė „ACC Distribution“. Ji pernai augo 10,5%, jos apyvarta viršijo 202 mln. Eur. Bet didžiausią augimą fiksavo oficialus „Apple“ atstovas Baltijos šalyse „AVAD Baltic“. Ši įmonė per metus pardavimo apimtis užaugino daugiau nei tris kartus – 218,7% – nuo 38,1 iki 121,6 mln. Eur.
„Acme“ atstovai sako, kad „AVAD Baltic“ rezultatus gerokai padidino tai, kad grupei pagaliau pavyko susitarti su „Apple“ dėl „iPhone“ platinimo. Šis įrenginys pačiai „Apple“ suneša daugiau nei pusę visų pajamų. Tad nenuostabu, kad tapus autorizuotu „iPhone” platintoju Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje padidėjo ir „AVAD Baltic“ pajamos.
Oficialiu platintoju „AVAD Baltic“ tapo pernai kovą. iki tol bendrovė atstovavo visus „Apple“ produktus, išskyrus minėtus telefonus.
Tiesa, bendrovės atstovai tikina, kad net eliminavus „iPhone“ faktorių, „AVAD Baltic“ augimas būtų dviženklis. Peršasi išvada, kad „Apple“ gaminiai po truputį užkariauja ir Baltijos šalių rinkas.
Pirko šaldytuvus ir telefonus
Technikos didmenininkės „ACC Distribution“ rezultatams didžiausią įtaką turėjo 70% išaugę stambiosios buitinės technikos pardavimai. Padėjo ir padidintas smulkios buitinės technikos asortimentas. Pernai „ACC Distribution“ į asortimentą įtraukė 40 naujų prekinių ženklų, tarp kurių buvo ir „Caso“, „Hitachi“ bei „Dirt Devil“, su kuriais pasirašytos išskirtinės partnerystės sutartys dėl produkcijos platinimo Baltijos šalyse.
Dėl regione gana aktyviai besiplečiančių duomenų centrų „ACC Distribution“ pardavimai verslas verslui (B2B segmente) augo 20%. Augo ir televizorių (40%) bei telefonų ir planšečių pardavimai (113%).
ACME ženklo pardavimai
IT aksesuarus bei energiją taupančias lempas kurianti ir su savo prekės ženklu parduodanti „Acme Europe“ pernai apyvartą didino kur kas santūriau – 10,5%, iki 10,5 mln. Eur.
Pasak įmonės atstovų, pernai bene labiausiai įsimintina buvo tai, kad ACME savo produkciją pradėjo platinti Afrikoje (kol kas – PAR, Maroke ir Kenijoje) ir įsispraudė į kelių didelių Vokietijos prekybos tinklų lentynas.
„Matome, kad pasirinktas plėtros vektorius šiuo metu pasiteisina ir praėjusių metų rezultatai tai atspindi, todėl radikalių strategijos pokyčių neplanuojame. 330 mln. Eur buvo didžiausių Lietuvos įmonių dešimtuko riba 2014 m. Mes ją peržengėme ir nors nežinome, ar 2015 m. to pakako pakliūti į TOP10, nuoširdžiai džiaugiamės“, – sako Tomas Palšis, „Acme grupės“ direktorius.
„Acme grupę“ šiuo metu sudaro 4 pagal veikimo kryptis sugrupuotos bendrovių grupės, kurias sudaro daugiau nei 30 įmonių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Gruzijoje, Armėnijoje, Azerbaidžane ir Kazachstane.