2016-01-28 19:16

„Apple“ tapo savo sėkmės auka

Timas Cookas sako, kad nors „iPhone“ pardavimai ir stoja, rinkoje yra per 1 mlrd. aktyvių „Apple“ įrenginių, įskaitant „iPhone“, „Apple Watch“ ir „Mac“. Lucy Nicholson, („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Timas Cookas sako, kad nors „iPhone“ pardavimai ir stoja, rinkoje yra per 1 mlrd. aktyvių „Apple“ įrenginių, įskaitant „iPhone“, „Apple Watch“ ir „Mac“. Lucy Nicholson, („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Vadinamojo šventinio ketvirčio rezultatus neseniai paskelbusi „Apple“ nebenori būti tapatinama su „iPhone“. Telefonų pardavimai beveik nustojo augti, todėl „Apple“ dabar panoro būti laikoma paslaugų bendrove, kaip „Amazon“, „Facebook“ ar „Google“. Bent jau toks įspūdis kilo po Timo Cooko, „Apple“ vadovo, kalbos per įmonės rezultatų pristatymą. Tai neišdegs.

Savotiškas atsižegnojimas nuo „iPhone“ kiek keistokas, nes iš šių telefonų bendrovė gauna apie du trečdalius visų pajamų. Kita vertus, p. Cooką nesunku suprasti: ką dar jis galėjo pasakyti akcininkams ir investuotojams?

„Išspausime daugiau pajamų iš esamos vartotojų bazės ir padidinsime paslaugų pajamas (tai ne citata, o kalbos santrauka)“ – atsižvelgiant į skaičius, kuriuos p. Cookui pateikė įmonės finansininkai, tai bene geriausia, ką jis galėjo pasakyti ne itin patenkintiems Volstrito vilkams.

52795
130817
52791