2016-04-20 10:03

Po jungtuvių augo „Teo“ ir „Omnitel“ pelnas

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Bendros konsoliduotos telekomunikacijų ir IT bendrovių „Teo“ ir „Omnitel“ pajamos pirmą šių metų ketvirtį pasiekė 82,5 mln. Eur – 2% daugiau nei tuo pačiu metu uždirbo dar nesusijungusios bendrovės.

VŽ rašė, kad „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas šių metų sausio pradžioje.

Konsoliduotas „Teo“ ir jos antrinių bendrovių, įskaitant „Omnitel“, pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA), be vienkartinių sąnaudų, paaugo iki 29,2 mln. Eur ir buvo 12,5% didesnis nei prieš metus, rašoma pranešime spaudai.

EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, pirmąjį ketvirtį siekė 35,4%.

Grynasis bendrovių pelnas 2016 m. pirmą ketv. sudarė 11,74 mln. Eur. Palyginimui, sujungtas bendrovių pelnas 2015 m. tuo pačiu laikotarpiu siekė 10,2 mln. Eur. Sujungtų bendrovių grynojo pelno marža - 14,3%. Atskirai valdomų bendrovių pelno marža pernai pirmą ketvirtį siekė 12,6%.

„Apytiksliai galima suskaičiuoti, kad bendrovė „Omnitel“ prie „Teo“ rezultato per ketvirtį pridėjo apie 9 mln. Eur EBITDA pajamų ir virš 3 mln. Eur grynojo pelno“, – akcijų rinkos apžvalgoje rašo SEB bankas.

Bendros pajamos iš privačių klientų sudarė 45,3 mln. Eur, pajamos iš verslo klientų siekė 36,1 mln. Eur, kitos pajamos – 1 mln. Eur.

Labiausiai augo pajamos iš TV paslaugų – 21,2%, IT paslaugų (neįskaičiavus IT įrangos pardavimo) – 14,8% ir mobiliojo ryšio paslaugų – 11,2%.

O pajamų mažėjimas buvo stebimas įrangos pardavime – 14,7%, fiksuotosiose balso telefonijos paslaugose – 9%.

Bendras mobiliojo ryšio vartotojų skaičius pirmą ketvirtį, palyginti su metais prieš tai, sumažėjo 0,7% ir siekė 1,318 mln. vartotojų. Tai lėmė 12,9% sumažėjęs išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojų skaičius. Reguliarių abonentų skaičius minėtu laikotapriu išaugo 4,2%.

12 kartų išaugo „Omnitel“ mobilaus interneto vartojimas Baltijos ir Šiaurės šalyse, kur nuo vasario bendrovė nustojo taikyti tarptinklinio ryšio tarifus.

„Teo“ plačiajuosčio interneto prieigų skaičius minėtu laikotarpiu išaugo 5,4% iki 395.000, o televizijos paslaugų vartotojų skaičius pakilo 13,6% iki 217.000.

Investicijos į 4G/4G++ bei šviesolaidinį tinklus per pirmuosius tris šių metų mėnesius taip pat buvo didesnės nei prieš metus: 5,9 mln. Eur 2016 m. palyginti su 4,9 mln. Eur 2015 m.

52795
130817
52791