2016-06-01 15:41

„McDonald‘s“ lietuviai pernai išleido 11% daugiau

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Užkandinių tinklas „McDonald‘s“ apyvartą Lietuvoje 2015 m. padidino 11% iki 18 mln. Eur, o pelną dešimtadaliu. Tinklo apyvarta visose trijose Baltijos šalyse pernai siekė 54 mln. Eur.

„Pastarieji metai mūsų tinklui buvo tikrai geri: pardavimai Lietuvoje kilo 11% ir buvo aukščiausi per 20 „McDonald‘s“ veiklos Lietuvoje metų. Vidutinis apyvartos augimas visose trijose Baltijos šalyse kartu sudėjus 2015 m. sudarė 5,5%“, – šiandien sostinėje surengtoje spaudos konferencijoje džiaugėsi Vladimiras Janevskis , „McDonald‘s“ tinklo generalinis direktorius Baltijos šalyse.

Per praėjusius metus „McDonald‘s“ Lietuvoje buvo aptarnauta daugiau nei 7,7 mln. lankytojų. Pagal šį rodiklį Lietuva yra antra po Latvijos, o iš viso pernai „McDonald‘s“ trijose Baltijos šalyse apsilankė 22 mln. žmonių.

Pono Janevskio teigimu, pajamas Lietuvoje augino nuolatinės investicijos į maisto kokybę, lankytojų patirtį ir aptarnavimą bei „McDonald‘s“ užkandinių tinklo plėtra.

Bendra investicijų suma Lietuvoje pernai sudarė 1,8 mln. Eur, o iš viso Baltijos šalyse investuota 3,6 mln. Eur. Didelė investicijų dalis skirta „McDonald‘s“ tinklo vystymui Lietuvoje. 2015 m. atidaryti dvi naujos užkandinės Vilniuje – prekybos centruose „Panorama“ ir „Nordika“. Abiejuose įdiegta nauja koncepcija, atskirianti maisto užsakymo ir paėmimo vietas bei inovatyvi savitarnos platforma, leidžianti lankytojams savarankiškai užsisakyti maisto ir gėrimų.

Šiandien Lietuvoje veikia iš viso 11 „McDonald‘s“ užkandinių ir 4 „McCafe“ kavinės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Kasdien šiose įstaigose aptarnaujama apie 20.000 lankytojų. Tinklo maitinimo įstaigose Lietuvoje šiuo metu dirba 600 darbuotojų.

Kryptis – plėtra

„Augančioje Lietuvos ir Baltijos šalių rinkoje matome daug potencialo ir planuojame toliau plėsti restoranų tinklą. Investicijos bus skirtos dviems kryptims: pirmoji – toliau atidarinėsime naujus restoranus, antroji – modernizuosime jau veikiančius“, – apie artimiausių kelių metų planus kalbėjo p. Janevskis.

Iki 2018 m. pabaigos į naujų „McDonald‘s“ atidarymą trijose Baltijos šalyse planuojama investuoti 5 mln. Eur, iš kurių apie 3,4 mln. Eur bus skirta restoranų tinklo plėtrai Lietuvoje.

Iki 2018 m. pabaigos mūsų šalyje bus atidaryti 4 naujos „McDonald‘s užkandinės, taigi jų skaičius turėtų išaugti nuo dabartinių 11 iki 15-os.

„Daugiausia naujų restoranų bus atidaryta Vilniuje. Jau pasirašytas susitarimas dėl vieno naujo restorano atidarymo sostinėje 2017 m. pradžioje“, – kalbėjo p. Janevskis.

Anksčiau atidarytų restoranų modernizavimui iki 2018 m. pabaigos planuojama skirti 1,2 mln. Eur.

Šiemet „McDonald‘s“ į užkandinių tinklo plėtrą Lietuvoje planuoja investuoti daugiau nei 600.000 Eur. Artimiausiuose bendrovės planuose – nuo 1998 m. Klaipėdoje veikiančios užkandinės atnaujinimas. Taip pat, jau šių metų birželį, planuojama, pradės veikti tinklo mobilioji programėlė, kurios vartotojai galės gauti specialiai jų poreikiams pritaikytus asmeninius pasiūlymus.

52795
130817
52791