2016-07-04 09:42

JAV viešbučių grupė Lietuvoje ieško tinkamų vietų ir partnerių

Januszas Mitulskis, „Marriott International“ plėtros vadovas regione.
Januszas Mitulskis, „Marriott International“ plėtros vadovas regione.
Viena didžiausių pasaulio viešbučių valdytojų norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje. Sparčiai aplinkinėse šalyse besiplečianti bendrovė didžiausią potencialą regi ekonominės ir vidurinės klasės segmentuose.

Januszas Mitulskis, „Marriott International“ plėtros vadovas regione, interviu VŽ pasakoja apie potencialius prekių ženklus, bendradarbiavimo su investuotojais formas ir svarsto, kad jei Vilniaus viešbučių rinkoje pasiūla bus per didelė, išsilaikys tie, kurie turės stiprų užnugarį ir bus įsikūrę tinkamoje vietoje.

Kokie yra jūsų plėtros Baltijos šalyse planai? Ar esate numatę, kiek viešbučių čia norite turėti, ar tiesiog dairotės galimybių?
52795
130817
52791