2015-11-04 07:00

Alui pingant, „Volfą Engelman“ gelbėja nauji produktai

Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklų kainų karai atsiliepė trečiai pagal dydį alaus gamintojai AB „Volfas Engelman“. Nors įvairių gėrimų, skaičiuojant litrais, įmonė šiemet pardavė daugiau, pajamos išliko maždaug praėjusių metų lygio.

„Volfas Engelman“ liepą–rugsėjį pardavė 25,5 mln. l įvairių gėrimų, 6,5% daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Pardavimo pajamos III ketvirtį didėjo 3,4%, iki 11,1 mln. Eur.

„Liepa – svarbiausias aludariams mėnuo – šiemet buvo šaltesnė nei pernai, visa alaus rinka traukėsi. Be to, iš trijų trečiojo ketvirčio mėnesių buvo geras tik rugpjūtis. Tačiau mūsų įmonei šis ketvirtis buvo geresnis nei pernai“, – teigia Marius Horbačauskas, „Volfo Engelman“ generalinis direktorius.

52795
130817
52791