2015-12-14 18:53

„Švyturys“ suabejojo „Nielsen“ tyrimų duomenimis

Rolandas Viršilas, „Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius: „Mūsų žiniomis, „Nielsen“ nuo šių metų pakeitė tam tikras metodologijas ir tai galėjo turėti įtakos jų tyrimų rezultatams.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rolandas Viršilas, „Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius: „Mūsų žiniomis, „Nielsen“ nuo šių metų pakeitė tam tikras metodologijas ir tai galėjo turėti įtakos jų tyrimų rezultatams.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Alaus pramonės flagmanas UAB „Švyturys-Utenos alus“ šiemet per devynis mėnesius įvairių gėrimų pardavė daugiau, tačiau pajamos liko praėjusių metų lygio. Bendrovės teigimu, alaus rinka Lietuvoje šiemet traukėsi, tačiau „Nielsen“ ir kai kurie kiti aludariai teigia, kad ji augo.

„Švyturys-Utenos alus“ šiemet rugsėjį pardavė 110,7 mln. l įvairių gėrimų, – 2,1 % daugiau nei tuo pačiu metu pernai, kai parduota 108,4 mln. l.

Rolandas Viršilas, „Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius, aiškina, kad didesnius pardavimus lėmė net kelis kartus kilę „Raudonų plytų“ alaus pardavimai, taip pat nuosaikiai augo „Švyturio“ bei „Utenos“ alaus pardavimai.

52795
130817
52791