Išaugę ,,Utenos trikotažo“ pardavimai tirpdė nuostolį

„Nuosekliai gerėjantys įmonės veiklos rezultatai rodo, kad AB „Utenos trikotažas“ pasirinkta aukštesnės pridėtinės vertės produkcijos kūrimo ir investicijų į inovacijas bei modernias technologijas strategija yra veiksminga, – išplatintame pranešime cituojamas Eimundas Mačiulis, AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius. – Šio pusmečio rezultatus labiausiai įtakojo nauji įmonės klientai. Dalyvavimas tarptautinėse parodose, pastovi naujų klientų paieška pradėjo duoti grąžą: per pastaruosius du metus įmonės klientų sąrašas išaugo daugiau nei trečdaliu, o „Utenos trikotažo“ produkcija šiuo metu pasiekia ne tik daugumą Vakarų Europos valstybių, bet ir Japoniją“.
AB „Utenos trikotažas“ grupė, kuriai priklauso AB „Utenos trikotažas“, AB „Šatrija“ ir bendrovė „Mrija“ Ukrainoje, per 2016 m. I pusmetį uždirbo 0,285 mln. Eur veiklos pelno, kai per 2015 m. tą patį laikotarpį uždirbo 0,205 mln. Eur veiklos pelno. AB „Utenos trikotažas“ per 2016 m. I pusmetį patyrė 32.000 Eur veiklos nuostolių, kai per 2015 m. buvo patirta 0,393 mln. Eur veiklos nuostolio.
Pasak p. Mačiulio, investicijos į gamybos modernizavimą ir ekologiškų gamybos procesų bei žaliavų standartus leido sudėtingais lengvajai pramonei 2015 metais „Utenos trikotažui“ ne tik kompensuoti rinkos susitraukimą dėl Rusijos ekonomikos sulėtėjimo, bet ir išeiti į naujas rinkas.
Nuosavų AB „Utenos trikotažas“ prekių ženklų – ABOUT ir „Utenos trikotažas“ – pardavimai per pirmuosius šešis 2016 m. mėnesius, lyginant su tuo pačiu 2015 m. laikotarpiu, išaugo beveik 50%.