2015-07-21 13:26

„Maxima“ renkasi naują šūkį

Naują šūkį „Maxima“ ketina pristatyti rudenį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naują šūkį „Maxima“ ketina pristatyti rudenį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ šį rudenį planuoja pristatyti naują šūkį, kuris pakeis jau ir dabar kiek pritilusį „Apie viską pagalvota“. Bendrovė renkasi iš dviejų galimų šūkio variantų.

Lietuvos valstybiniam patentų biurui šiemet jau pateiktos paraiškos įregistruoti du galimus šūkius: „Maxima. Tai, ko reikia“ ir „Maxima. Kad nieko netrūktų“.

Renata Saulytė, UAB „Maxima LT“ komunikacijos vadovė sako, kad dar renkamasi, kurį iš šių dviejų pasirinkti. Naują šūkį pristatyti visuomenei planuojama rudenį, galbūt rugsėjį.

„Dėl šių dviejų šūkių dabar labai diskutuojame, dar nesame priėję prie galutinio varianto. Kartu su šūkiu taip pat ir vertybes peržiūrime bei atnaujiname“, – sako bendrovės komunikacijos vadovė.

Ponia Saulytė šiemet VŽ jau užsiminė, kad planuojama atnaujinti šūkį, mat dabartinis yra kiek ambicingas.

„Atėjo metas atnaujinti šūkį, nes su laiku keičiasi ir pati „Maxima“, tai, ką ji komunikuoja savo klientams. Vertinant iš šių dienų perspektyvos, šūkis pasirodė ir pernelyg ambicingas – vargu ar įmanoma pagalvoti apie viską“, – sakė p. Saulytė.

Rinkodaros specialistų vertinimu, prekybos tinklo sprendimą keisti šūkį paskatino nelaimė „Maximos“ parduotuvėje Latvijoje.

Šūkį „Apie viską pagalvota“ bendrovė įregistravo 2007 metais.

Valstybinio patentų biuro duomenimis, šiuo metu UAB „Rimi Lietuva“ turi registruotą ženklą-šūkį „Tai, ko nori tu“, tinklą „Iki“ valdanti UAB „Palink“ – „Mes visi mylim maistą“ ir „Mes visi norim sutaupyti“. „Lidl“ dar 2013 metais Lietuvoje įregistravo šūkį „Tai verta“.

52795
130817
52791