2015-10-13 11:25

„Švyturys-Utenos alus“ derasi su „Lidl“

Stephane'o Mahe'o   („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Stephane'o Mahe'o („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Didžiausia šalies aludarė UAB „Švyturys-Utenos alus“ derasi dėl alaus tiekimo su prekybos tinklu „Lidl“. Derybas baigti tikimasi iki Kalėdų.

„Jau kalbamės ir deramės su „Lidl“, – šiandien spaudos konferencijoje sakė Rolandas Viršilas, UAB „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) vadovas.

Pasak jo, „Lidl“ savo veiklą Lietuvoje turėtų pradėti kitų metų pirmą pusmetį.

„Jų parduotuvės numatytos gerose vietose“, – gyrė ŠUA vadovas.

Pasak p. Viršilo, ŠUA privačių alaus etikečių pagal „Lidl“ užsakymą negamins.

„Tiesiog mūsų pajėgumai per menki, mes neįstengtumėme pagaminti tokių kiekių, kokių reikia šiam tinklui“, – aiškino jis.

Su „Lidl“ didžiausia Lietuvos aludarė derasi dėl ŠUA prekių ženklų alaus tiekimo šio tinklo parduotuvėms.

„Lidl“ formuodama alaus asortimentą laikosi politikos pasirinkti kelis lyderiaujančius vietos prekių ženklus, o likusią dalį alaus lentynų užpildo „privačiomis etiketėmis“. Manau, tokios pat politikos bus laikomasi ir Lietuvoje“, – sakė p. Viršilas.

52795
130817
52791