2015-12-15 07:00

Mažmenininkų kryptis – asmeninės nuolaidos

Svarbiausias iššūkis teikiant asmeninius pasiūlymus pirkėjams yra tinkamas duomenų apdorojimas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Svarbiausias iššūkis teikiant asmeninius pasiūlymus pirkėjams yra tinkamas duomenų apdorojimas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pasiūlyti pirkėjui patrauklią tos prekės, kurios jam labiausiai reikia, ar tos, kurios be nuolaidos šis neįpirktų, kainą – į tokius asmeninius pasiūlymus vis aktyviau pradeda investuoti prekybininkai. Pasak specialistų, jei verslui pavyks nustebinti pirkėjus geru duomenų apdorojimu, tokios rinkodaros poreikis tik augs.

Prekybos tinklas „Maxima“ praėjusią savaitę pakvietė klientus į naują lojalumo kortelės paskyrą internete, kurioje registruotas korteles „Ačiū“ turintys vartotojai gaus būtent jiems suformuotų nuolaidų pasiūlymų. Asmenines nuolaidas jau keletą metų siūlo ir „Rimi“, specialiai tam kiekvienoje parduotuvėje įdiegusi ir kortelių terminalus.

Pasak prekybininkų, bendros nuolaidų akcijos praranda efektyvumą, tad, norint privilioti pirkėjų ir jiems įtikti, reikia pasiūlyti ką nors tokio, kas būtų pritaikyta kiekvienam žmogui atskirai.

52795
130817
52791