„Maxima grupės“ apyvarta pernai stiebėsi 3,6%

Grupės įmonės pernai aktyviau nei ankstesniais metais plėtė parduotuvių tinklą – per metus atidarytos 25 naujos parduotuvės, 16 rekonstruota. Metinės investicijos plėtrai ir palaikymui siekė 75,2 mln. Eur, skelbia bendrovė. Pelno rezultatus bendrovė skelbs gegužę, po audito.
„Nuoseklus „Maxima“ verslo strategijos įgyvendinimas lėmė stabilų visų grupei priklausančių įmonių rezultatų augimą. Kylanti valstybių ekonomika ir pozityvus asmeninių finansų vertinimas didinovartojimą, o tuo pačiu ir mūsų pardavimus“ - sako Neringa Janavičiūtė, „Maxima grupės“ generalinė direktorė.
Pasak jos, rezultatams įtaką darė ir tai, kad stengiamasi atsižvelgti į pirkėjų poreikius. Esą racionalus pirkėjo elgesys jau tapo norma, todėl šiandien neužtenka siūlyti tik mažas kainas ar kainų akcijas, vartotojui reikia gero kainos ir kokybės santykio, šviežumo, tinkamo prekių asortimento ir greito aptarnavimo.
Daugiausia investuota Estijoje
Vertinant atskirų įmonių šalyse rezultatus, p. Janavičiūtė išskiria Estiją. Šiai šaliai „Maxima grupė“ skyrė beveik pusę visų praėjusių metų investicijų plėtrai ir verslo palaikymui – 35,8 mln Eur. Jos buvo skirtos, pirmiausia, 45.000 kv. m. ploto logistikos centro statybai ir didelio formato parduotuvių atidarymui.
„Maxima Eesti“ jau ketvirtus metus iš eilės grupėje išsiskiria ir didžiausiu apyvartos augimu tarp Baltijos valstybių. 2015 metais apyvarta Estijoje pasiekė 440,8 mln. Eur (be PVM) ir buvo 9,7% didesnė nei ankstesniais metais. Šiemet Estijoje, pradėjus veikti naujam logistikos centrui, didžiausias dėmesys esą bus skirtas viso tiekimo grandinės proceso peržiūrai ir jo efektyvumo didinimui.
Didžiausią metinę apyvartą grupėje pasiekė Lietuvos bendrovė „Maxima LT“ – 1,443 mlrd. Eur (be PVM), t.y. 1,8% daugiau nei pernai. Daug jėgų Lietuvoje pernai skirta euro įvedimui ir konkurencingumo didinimui mažinant prekių kainas. 2016 metais numatyta ypač daug dėmesio skirti verslo plėtrai ir palaikymui, tam numatyta daugiau kaip 55 mln. Eur investicijų.
Rezultatai Latvijoje atspindi bendras šalies ūkio augimo tendencijas. „Maxima Latvija“ apyvarta augo 2,3%, ir pasiekė 676,1mln. Eur (be PVM). Šiemet bendrovė šioje rinkoje daugiausia dėmesio skirs konkurencingumo didinimui ir paslaugų, bei produktų kokybės sistemos stiprinimui.
infogr.am::infogram_0_maxima_grupes_investicijos_2014__2016_metais
Plėtros prioritetas – Lenkija
Pernai Bulgarijoje „Maxima Bulgaria“ metinė apyvarta padidėjo 10,4%, iki 72,4 mln. Eur. 2016 m. šioje rinkoje numatyta tolimesnė įmonės plėtra ir veiklos procesų efektyvinimas. Šiuo metu čia tinklui priklauso 48 „T-Market“ parduotuvės.
Lenkijoje veikianti bendrovė „Aldik Nova“ 2015 m. pasiekė 44,8 mln. Eur apyvartą, 18,9% dauigiau nei prieš metus. Pagrindinį dėmesį „Aldik Nova“ skyrė naujų parduotuvių atidarymui ir esamų atnaujinimui. Per metus Lenkijoje „Maxima grupė“ investavo 8,2 mln. Eur. 2016 m. plėtra ir toliau išlieka prioritetu šioje šalyje.
„Maxima grupės“ generalinė direktorė pabrėžia, kad 2016 metais bendrovėms visose šalyse keliami tikslai ne tik didinti konkurencingumą, efektyvinti verslo procesus, bet ir gerinti bendrovių reputaciją, stiprinti santykius su vietos bendruomenėmis, kelti darbuotojų profesines ir vadovavimo kompetencijas, bei kurti įmonės vertybėmis paremtą darbo kultūrą.
„Maxima grupė“ yra 2007 m. įsteigta kontroliuojančioji bendrovė, valdanti mažmeninės prekybos įmones. Lietuvoje veikia 233 parduotuvės, Latvijoje jų – 148, Estijoje – 75, Bulgarijoje – 48, Lenkijoje – 31. Grupės įmonėse dirba virš 31.000 darbuotojų.