Prekybos centrų efektyvumas: sąrašo viršūnėje – „Akropoliai“

Šalies didieji prekybos centrai ir jų valdytojai savo sėkmingą veiklą iki šiol dažniausiai mėgdavo pagrįsti augančiais lankytojų srautais, pritrauktais garsiais prekių ženklais. Tačiau pastaruoju metu jiems vis labiau atveriant finansinę pusę, atsiranda daugiau galimybių įvertinti jų veiklą ir jos efektyvumą.
Bene pats reikšmingiausias prekybos centro (PC) efektyvumo rodiklis yra nuomininkų apyvarta, tenkanti vienam kvadratiniam metrui, – GLA (angl. gross leasable area). Juo apibrėžiamas didžiųjų prekybos centrų bendras nuomojamas plotas, į kurį įeina ne tik parduotuvių ir restoranų metrai, bet ir, pavyzdžiui, sandėliavimo plotai. Tai yra visas plotas, už kurį prekybos centrų valdytojams sumoka nuomininkai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai