„Alibaba“ vilioja ne Lietuva, o Estija

Liisa Oviir, Estijos ekonomikos ministrė, vizito į Kiniją metu su „Alibaba“ atstovais aptarė bendradarbiavimo variantus, Talino oro uoste įkuriant logistikos centrą „AliExpress“, praneša Estijos ekonomikos ir komunikacijos ministerija bei užsienio žiniasklaida.
„Alibaba“ tikslas – pasiekti dviejų milijardų vartotojų ribą. Įmonės eksportas nukreiptas pirmiausia į Rusiją ir Ispaniją, o tai sukuria Estijai palankią poziciją ateityje tapti regiono logistikos centro vieta. Šiuo metu klientas iš Rusijos turi laukti siuntinio 30 dienų, ir Estija atrodo ideali vieta pasiekti mūsų pagrindinį tikslą klientų aptarnavimo srityje – siuntinius pristatyti per 72 valandas“, – ministerija cituoja Hao Duanį, į „Alibaba Group“ įeinančios logistikos bendrovės „Cainiao“ investicijų direktorių.
Ponia Oviir užtikrino, kad Estija galės pasiūlyti „AliExpress“ tranzitines paslaugas, kurios atiktų „Alibaba“ tikskus – aptarnauti klientus per tris paras.
Lietuvos vyriausybė turėjo vilčių, kad pavyks įtikinti „Alibaba“ logistikos ir pakavimo centrą įsteigti Lietuvoje. Šį kovą viešėdamas Kinijoje premjeras Algirdas Butekivičius tokį pasiūlymą pateikė „Alibaba“ įkūrėjui ir valdybos pirmininkui Jackui Ma.
Pasak Vyriausybės, susitikimo metu „Alibaba“ vadovas pripažino, jog jo kompanija „suinteresuota plėtoti savo veiklą Rytų Europoje, o Lietuvą mato kaip sąžiningo verslo šalį, kuri galėtų tapti Azijos rinkos vartais į eurozonos valstybes ir visą Europą“.
Vyriausybės pranešime spaudai tada cituota premjero nuomonė, kad „Lietuvos paštas“ trečius metus yra vienas iš „Alibaba“ partnerių ir tapo savotiškais šios kompanijos ir visos Kinijos elektroninės prekybos vartais į Europą.