2016-06-13 18:10

„zzz.lt“ veiklos pradžią apsunkino „Lidl“

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Maisto prekių pristatymo paslaugą visoje Lietuvoje teikianti e. parduotuvė „zzz.lt“ pradeda reklamuoti savo paslaugą televizijoje bei skatina pirkėjus, rekomenduojančius „zzz.lt“ draugams. Kol kas užsakymų skaičius nesiekia ribos, nuo kurios veikla būtų rentabili.

Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis UAB „zzz.lt“ akcininkas bei viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininkas, sako, kad visi rinkos dalyviai pajuto agresyvų Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl“ marketingą.

„Lidl“ parodė, kad tautą galima valdyti nuleidus bananų kainą, jie įnešė, sakyčiau, psichozės į rinką. Tačiau nemanau, kad tai yra kažkas daugiau nei trumpalaikis šūvis. Manau, kad mūsų pirkėjai mažai kuo susiję. Pas juos klientai gaišta laiką, o pas mus – taupo. Dėl nuolaidos nesižemina, jei tą laiką gali praleisti su šeima, patausoti savo sveikatą“, – sako p. Vasiliauskas.

Jis įsitikinęs, kad „Lidl“, turėdamas siaurą asortimentą, negali patenkinti daugelio vartotojų poreikių.

„Mūsų vynų pasirinkimas didesnis nei jų visas gėrimų asortimentas“, – skaičiuoja p. Vasiliauskas.

100 užsakymų per parą

Visoje Lietuvoje maisto prekes pristatanti e. parduotuvė „zzz.lt“ šiuo metu gauna iki 100 užsakymų per parą. Maždaug trečdalį prekių išgabena į atokius šalies regionus. Visa kita keliauja į didmiesčių gyventojų namus. Didžioji dalis klientų prekes atsiima patys, tik nedaugeliui jos paliekamos specialiose temperatūrą kontroliuojančiose dėžėse prie durų.

„Klientų pamažu daugėja. Mūsų veikla bus rentabili, kai turėsime 1.000 užsakymų per parą. Kol kas užsakymų turime iki 100, priklauso nuo dienos. Tačiau labai nesijaudiname, nes dabar vasara, daug žmonių atostogauja, o reklamai skiriame nedaug“, – sako p. Vasiliauskas.

Jis skaičiuoja, kad nuo rugsėjo reklamos biudžetas sieks 50.000 Eur per mėnesį.

„Nuo šiandien pradedame reklamuoti paslaugą per televiziją. Per TV3 žinias prieš orus kasdien rodys mūsų reklamą. Tai – brangu, tačiau turime pasiekti savo vartotojus“, – planais dalijasi p. Vasiliauskas.

Be to, nuo šiandien kiekvienas „zzz.lt“ pirkėjas, atvedęs į parduotuvę draugą, gauna 5 Eur.

Užsisakius prekes iki 17 val. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje jos pristatomos tą pačią naktį, kitur – per artimiausią parą. Šiuo metu asortimentą sudaro virš 5.000 prekių. Vasaros viduryje prekių įvairovė turėtų pasiekti 10.000 vnt. Planuojama, kad „zzz.lt“ veikla bus pelninga 2017 m. Skaičiuojama, kad aptarnauti vieną krepšelį kainuoja 8 Eur.

„zzz.lt“ tapo konkurente šiuo metu Vilniuje maisto prekes pristatančiai bendrovei „Barbora“, kuri nuo parėjusių metų vasaros, kai veiklą nutraukė „Fresh Market“, rinkoje liko viena.

52795
130817
52791