H&M antrąjį ketvirtį ūgtelėjo

2016 m. antrąjį ketvirtį, kuris tęsiasi nuo kovo 1 d. iki gegužės 31 d., palyginti su 2015 m. tuo pačiu ketvirčiu, pardavimai įskaitant PVM išaugo 5% skaičiuojant vietos valiutomis.
Pardavimai įskaitant PVM skaičiuojant Švedijos kronomis padidėjo 2% ir pasiekė 54,341 mln. SEK (5,83 mln. EUR). Pardavimai be PVM pasiekė 46,874 mln. SEK (5,03 mln. Eur).
Antrojo ketvirčio rezultatų pranešime kompanija nenurodo pardavimų atskirose šalyse.
Gegužės 31 d. H&M turėjo 4.077 parduotuves. Tuo pačiu metu pernai šis skaičius sudarė 3.639.
VŽ rašė, kad per paskutinius finansinius metus, kuriuos bendrovė skaičiuoja nuo gruodžio 1 d. iki lapkričio 30 d., Lietuvoje H&M gavo 296 mln. SEK (32 mln. Eur) pardavimo pajamų.
Tai 37% daugiau nei 2013–2014 m., kai šis skaičius sudarė 216 mln. SEK (23,4 mln. Eur), rodo bendrovės metinės ataskaitos duomenys.
Šiuo metu „H&M“ Lietuvoje turi 7 parduotuves, dar vieną iki metų pabaigos planuojama atidaryti Kaune, prekybos ir pramogų centre „Molas“.
Metiniame pranešime teigiama, kad šiemet bendrovė tęs elektroninės prekybos plėtrą rinkose, kuriose jau yra tradicinės parduotuvės. Tarp 9 šalių, kuriose šiemet startavo arba dar startuos elektroninė prekyba, yra Lietuva. Internetinės parduotuvės taip pat bus atidarytos Airijoje, Japonijoje, Graikijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Estijoje, Latvijoje ir Liuksemburge.