2016-06-15 12:10

H&M antrąjį ketvirtį ūgtelėjo

Per paskutinius finansinius metus, kuriuos bendrovė skaičiuoja nuo gruodžio 1 d. iki lapkričio 30 d., Lietuvoje H&M gavo 296 mln. SEK (32 mln. Eur) pardavimo pajamų.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per paskutinius finansinius metus, kuriuos bendrovė skaičiuoja nuo gruodžio 1 d. iki lapkričio 30 d., Lietuvoje H&M gavo 296 mln. SEK (32 mln. Eur) pardavimo pajamų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Švedijos mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) visos grupės pardavimai šių metų gegužę, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, įskaitant PVM išaugo 9% skaičiuojant vietos valiutomis.

2016 m. antrąjį ketvirtį, kuris tęsiasi nuo kovo 1 d. iki gegužės 31 d., palyginti su 2015 m. tuo pačiu ketvirčiu, pardavimai įskaitant PVM išaugo 5% skaičiuojant vietos valiutomis.

Pardavimai įskaitant PVM skaičiuojant Švedijos kronomis padidėjo 2% ir pasiekė 54,341 mln. SEK (5,83 mln. EUR). Pardavimai be PVM pasiekė 46,874 mln. SEK (5,03 mln. Eur).

Antrojo ketvirčio rezultatų pranešime kompanija nenurodo pardavimų atskirose šalyse.

Gegužės 31 d. H&M turėjo 4.077 parduotuves. Tuo pačiu metu pernai šis skaičius sudarė 3.639.

VŽ rašė, kad per paskutinius finansinius metus, kuriuos bendrovė skaičiuoja nuo gruodžio 1 d. iki lapkričio 30 d., Lietuvoje H&M gavo 296 mln. SEK (32 mln. Eur) pardavimo pajamų.

Tai 37% daugiau nei 2013–2014 m., kai šis skaičius sudarė 216 mln. SEK (23,4 mln. Eur), rodo bendrovės metinės ataskaitos duomenys.

Šiuo metu „H&M“ Lietuvoje turi 7 parduotuves, dar vieną iki metų pabaigos planuojama atidaryti Kaune, prekybos ir pramogų centre „Molas“.

Metiniame pranešime teigiama, kad šiemet bendrovė tęs elektroninės prekybos plėtrą rinkose, kuriose jau yra tradicinės parduotuvės. Tarp 9 šalių, kuriose šiemet startavo arba dar startuos elektroninė prekyba, yra Lietuva. Internetinės parduotuvės taip pat bus atidarytos Airijoje, Japonijoje, Graikijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Estijoje, Latvijoje ir Liuksemburge.

52795
130817
52791