2016-07-01 14:56

Kaip sekasi „Lidl“ Lietuvoje: pirmasis veiklos mėnuo skaičiais

Šiemet 60 mln. Eur į veiklos pradžią Lietuvoje investavęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ kitais metais žada skirti antra tiek.
Juditos Grigelyt?s (VŽ) nuotr.
Šiemet 60 mln. Eur į veiklos pradžią Lietuvoje investavęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ kitais metais žada skirti antra tiek. Juditos Grigelyt?s (VŽ) nuotr.
Vokietijos žemų kainų tinklas „Lidl“ per pirmąjį mėnesį pardavė prekių daugiau nei buvo numatęs optimistiškiausiose prognozėse. Iki metų pabaigos planuojama atidaryti dar mažiausiai 5 parduotuves jų tinklą išauginant iki daugiau nei 20.

15-oje „Lidl“ parduotuvių nuo birželio 2 d. iki 28 d. parduota 109.700 vnt. pakelių jautienos ir kiaulienos faršo, sufasuoto po 500 gr., viščiukų – 67.400 vnt., bananų – 581.860 kg ir t.t.

Tačiau bendrovė neatskleidžia tikslios pirmojo mėnesio apyvartos ir parduotuves aplankiusių žmonių skaičiaus.

„Norime pasidžiaugti pirmuoju savo prekybos Lietuvoje mėnesiu. Pirkėjų gausa visapusiškai pranoko mūsų lūkesčius. Kadangi planuojame parduotuvių tinklo plėtrą įvairiuose Lietuvos miestuose, savaime suprantama, planuojame ir apyvartos apimčių augimą“, – sako Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

Tęsinys po grafiku

infogr.am::042fb1ba-b1bc-490f-8222-3bd46c771a5d

Šiuo metu 15 parduotuvių turintis tinklas iki metų pabaigos planuoja atidaryti dar mažiausiai 5 parduotuves.

Liepos 7 d. Klaipėdoje bus atidaryta 2-oji uostamiestyje „Lidl“ parduotuvė. Paruošiamieji darbai vyksta Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje ir kituose miestuose. Šiemet 60 mln. Eur į veiklos pradžią Lietuvoje investavęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ kitais metais žada skirti antra tiek.

Iššūkis: suvaldyti srautus

Pagrindinis pirmojo veiklos mėnesio iššūkis buvo suvaldyti didžiulius pirkėjų srautus, kam iš anksto buvo kruopščiai ruošiamasi, sako p. Gaižauskienė.

„Atidarymo laikotarpiu skyrėme daug papildomų pajėgų bei priemonių, pavyzdžiui, koordinavome pirkėjų srautus, padėjome susidėti prekes ir panašiai. Nuoširdžiai dėkojame visiems už supratingumą ir kantrybę dėl pirmosiomis dienomis pasitaikiusių nepatogumų“, – dėsto pašnekovė.

„Lidl“ veiklos pradžia Lietuvoje tapo įvykiu ir socialiniuose tinkluose: prieš mėnesį sukurta bendrovės „Lidl Lietuva“ paskyra „Facebook“ subūrė gausiausią sekėjų bendruomenę iš visų didžiųjų šalies mažmeninės prekybos tinklų, kuri šiandien jau siekia daugiau kaip 118.000 gerbėjų.

Paklausiausios prekės

„Lidl“ parduotuvėse paklausiausi akciniai maisto produktai: vištiena, smulkinta jautienos ir kiaulienos mėsa, įvairūs vaisiai ir daržovės (bananai, pomidorai su šakelėmis, agurkai), pieno produktai (pienas, sviestas, varškės sūreliai, ledai), šokoladas (pieniškas ir juodasis), tinklo švieži kepiniai (bandelės, šokoladiniai keksiukai), natūralus ir gazuotas mineralinis vanduo, apelsinų sultys, alus.

„Džiaugiamės, kad „Lidl“ pirkėjai labai vertina mūsų kepyklėlės produkciją, nes į sąrašą pateko ir Kaizerio bandelė, kuriai niekada iki šiol nebuvo taikomos akcijos. Ne maisto prekių specialūs pasiūlymai, pavyzdžiui, paplūdimio rinkiniai, drabužiai, buitiniai reikmenys, labai populiarūs ir greit išperkami“, – sako p. Gaižauskienė.

Šiuo metu „Lidl“ veikia 29-iose šalyse. Prekybos tinklas „Lidl“ iš viso turi daugiau kaip 200.000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupės, kuri valdo „Lidl“ apyvarta 2015 finansiniais metais, lyginant su ankstesniais, išaugo 8% ir pasiekė 85,7 mlrd. Eur. „Lidl“ prekybos tinklo apyvarta 2015 finansiniais metais pasiekė 64,6 mlrd. Eur.

52795
130817
52791