2016-07-05 15:47

„Lidl“ mėnuo Lietuvoje: ką pajuto „Maxima“ ir kiti tinklai

„Lidl“ per pirmą mėnesį pardavė prekių daugiau nei buvo numatęs optimistiškiausiose prognozėse.
JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
„Lidl“ per pirmą mėnesį pardavė prekių daugiau nei buvo numatęs optimistiškiausiose prognozėse. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl“ spaudimą didieji tinklai labiausiai pajuto mažesniuose miestuose. Prekybininkai teigia, kad apyvartos smuktelėjo, tačiau mažiau nei buvo tikėtasi, o bendras praradimas neviršija 5%.

Ilona Lepp, „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalims, vertindama birželio pardavimų statistiką, pastebi nežymų pardavimų kritimą pagrindiniuose prekybos tinkluose.

„Rinkos senbuvių pardavimai 23-ią metų savaitę, iškart po „Lidl“ atidarymo, smuktelėjo. Tačiau prekybos prieaugis visgi teigiamas, palyginti su praėjusiais metais. Pardavimų prieaugis atgal šoktelėjo 25-ąją savaitę, todėl manome, kad „Lidl“ dėl savo pirkėjo teks stipriai pakovoti prieš senbuvius“, – vertina p. Lepp.

52795
130817
52791