2016-07-15 14:10

„Lidl“ įtaka: „Vynotekose“ mažės maisto prekių

Marius Gumbrevičius, UAB „Gelsva“, valdančios parduotuvių tinklą „Vynoteka“, savininkas ir direktorius, įsitikinęs, kad „Lidl“ pakoreguos mažmeninės prekybos lyderių gretas. 
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marius Gumbrevičius, UAB „Gelsva“, valdančios parduotuvių tinklą „Vynoteka“, savininkas ir direktorius, įsitikinęs, kad „Lidl“ pakoreguos mažmeninės prekybos lyderių gretas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
UAB „Gelsva“, reaguodama į Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl“ plėtrą Lietuvoje, pertvarko savo 50 specializuotų parduotuvių tinklą atsisakydama „Solo“ prekės ženklo ir prekybos šviežiais maisto produktais.

Marius Gumbrevičius, „Gels­vos“, valdančios parduotuvių tinklą „Vynoteka“, savininkas ir direktorius, sako, kad prekyba maisto produktais neturi ateities, nes konkurencija rinkoje tapo gniuždanti.

„Nematome galimybių konkuruoti su „Lidl“, paliekame jiems šitą rinką. Didžiosiose „Vynotekose“ turėsime užkandžių, derančių prie gėrimų, pavyzdžiui, ikrų, tačiau pienas, cukrus ir bananai yra „Lidl“ reikalai ir mes iš šio verslo traukiamės“, – sako p. Gumbrevičius.

52795
130817
52791