2016-08-02 14:09

Kaip su „Lidl“ konkurencija kovoja „Aibė“

Artūras Zabielskas, UAB „Aljansas Aibė“ Pirkimų departamento direktorius: „Keičiantis situacijai rinkoje, visi turi pasistengti, kad pardavimas nemažėtų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Artūras Zabielskas, UAB „Aljansas Aibė“ Pirkimų departamento direktorius: „Keičiantis situacijai rinkoje, visi turi pasistengti, kad pardavimas nemažėtų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kai kurių prekybos įmonių aljansui „Aibė“ priklausančių parduotuvių, ypač esančių didmiesčiuose, apyvarta sumažėjo šalia jų atidarius „Lidl“. Siekdamas neprarasti svarbių pozicijų rinkoje ir didinti 2016 m. pajamas, aljansas pasiūlė daugiau nuolaidų ir akcijų, didina importinių prekių dalį.

Pasak Artūro Zabielsko, UAB „Aljansas Aibė“ Pirkimų departamento direktoriaus Baltijos šalims, į padidėjusią konkurenciją aljansas reagavo iškart – atsirado daugiau specialių pasiūlymų, papildomų akcijų parduotuvėse, greta kurių išdygo „Lidl“.

„Darome tai ir savo sąskaita, tačiau labai svarbus ir tiekėjų, gamintojų indėlis. Nuolat vedame derybas su tiekėjais, gamintojais dėl geresnių sąlygų. Keičiantis situacijai rinkoje, visi turi pasistengti, kad pardavimas nemažėtų“, – pažymi p. Zabielskas.

52795
130817
52791