2016-10-05 16:38

Internetinių maisto parduotuvių pajamos auga šuoliais, nuostoliai irgi

Žilvinas Vasiliauskas, „Zzz.lt“ pagrindinis akcininkas: „Vilniuje šiek tiek pasistumdome, vyksta įvairūs mūšiai – kas daugiau sūrelių ar ko kito padovanos klientams, čia laimi vartotojas.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žilvinas Vasiliauskas, „Zzz.lt“ pagrindinis akcininkas: „Vilniuje šiek tiek pasistumdome, vyksta įvairūs mūšiai – kas daugiau sūrelių ar ko kito padovanos klientams, čia laimi vartotojas.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
E. prekybos maisto produktais rinkos dalyviai „Barbora“ ir „Assorti.lt“ šią vasarą turėjo daugiau užsakymų nei pernai birželį–rugpjūtį, nors gegužę į rinką žengė naujokas „Zzz.lt“. 2017 m. visi trys prekybininkai planuoja augimą – rinka, anot jų, plečiasi tiek, kad darbo užtenka visiems. Belieka rasti sprendimą, kaip iš šios veiklos uždirbti, nes kol kas ji nuostolinga.

Tomas Kibildis, maisto prekių pristatymo į namus bendrovės „Barbora“ direktorius, sako, kad birželį–rugpjūtį e. parduotuvės pardavimai, palyginti su 2015 m., išaugo 57%.

„Vasara buvo tokia, kokios tikėjomės, o, vertinant 9 mėnesių rezultatus, matyti, kad netgi šiek tiek viršijame užsibrėžtus tikslus. Manau, kad 2016 m. pasieksime 60% pardavimo pajamų augimą, 2017 m. sieksime pelningumo. Prasidėjusio rudens rezultatai kol kas irgi geri“, – sako p. Kibildis.

52795
130817
52791