Internetinių maisto parduotuvių pajamos auga šuoliais, nuostoliai irgi

Tomas Kibildis, maisto prekių pristatymo į namus bendrovės „Barbora“ direktorius, sako, kad birželį–rugpjūtį e. parduotuvės pardavimai, palyginti su 2015 m., išaugo 57%.
„Vasara buvo tokia, kokios tikėjomės, o, vertinant 9 mėnesių rezultatus, matyti, kad netgi šiek tiek viršijame užsibrėžtus tikslus. Manau, kad 2016 m. pasieksime 60% pardavimo pajamų augimą, 2017 m. sieksime pelningumo. Prasidėjusio rudens rezultatai kol kas irgi geri“, – sako p. Kibildis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai