2016-12-27 10:09

„Barbora“ ir „Zzz.lt“ turės konkurentą

Į e. prekybą žengiantys mažmenininkai vartotojams siūlo pristatyti užsakytas bakalėjos prekes į namus arba suformuoti prekių krepšelį internete ir prekes atsiimti prie pasirinktos parduotuvės.			 Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Į e. prekybą žengiantys mažmenininkai vartotojams siūlo pristatyti užsakytas bakalėjos prekes į namus arba suformuoti prekių krepšelį internete ir prekes atsiimti prie pasirinktos parduotuvės. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklas „Rimi Baltic“ planuoja imtis elektroninės prekybos maisto produktais visose trijose Baltijos šalyse. Šiuo metu nagrinėjama, koks modelis būtų tinkamiausias. Ekspertų vertinimu, geriausia pasirinkti jau egzistuojantį rinkoje, pavyzdžiui, pasinaudoti „Tesco“ ar „Metro“ pavyzdžiu Didžiojoje Britanijoje.

Informaciją apie planus žengti į elektroninės prekybos rinką „Verslo žinioms“ patvirtino Giedrė Bielskytė, „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė. Tačiau kol kas bendrovė neatskleidžia, kada galėtų pasiūlyti klientams papildomą paslaugą, neįvardija ir iš kokių e. komercijos modelių renkasi.

TAIP PAT SKAITYKITE:
52795
130817
52791