Atidarytas trejus metus rekonstruotas Kauno tiltas

Oficialios ceremonijos metu ant naujo tilto susitiko dvi skirtingose tilto pusėse gyvenančios bendruomenės – Panemunės ir Šančių. Tuomet buvo perkirpta simbolinė juostelė, kurią su Kauno vadovais taip pat kirpo ir premjeras Algirdas Butkevičius.
Šiuo metu oficiali ceremonija jau baigta ir tiltu jau važiuoja automobiliai. Prieš kelias dienas tiltą jau išbandė 13 sunkiasvorių transporto priemonių, sveriančių 400 t – taip išbandyta apkrova, kurią Panemunės tiltas sėkmingai atlaikė.
Po šios rekonstrukcijos tiltas tapo platesnis - 20,8 m pločio, vietoj dviejų yra keturios eismo juostos.
VŽ yra rašiusios, jog dėl šio tilto rekonstrukcijos finansavimo yra kilę nemažai problemų, nes savivaldybei nepavyko laiku užtikrinti lėšų už atliktus darbus pervedimo. Todėl kurį laiką tilto statybas finansavo AB „Kauno tiltai“, o ne statybų užsakovas – Kauno m. savivaldybė. Kelininkai tuomet teigė nedramatizuojantys situacijos ir sutinkantys investuoti ir nestabdyti statybų.
AB „Kauno tiltai“ vadovai anksčiau yra sakę, jog vykdomi darbai nebus stabdomi dėl uždelsto finansavimo. „Darbai, be abejo, nenutrūks, nes šis tiltas yra kaip mūsų (AB „Kauno tiltai“ – red.) vizitinė kortelė. Kadangi įmonė dirba daugiau nei 60 metų, mums labai svarbu pradėtą darbą baigti gerai“, - šių metų sausį yra sakęs Giedrius Cvilikas, tuometinis „Kauno tiltų“ generalinis direktorius.
2012 m. uždarius ir susprogdinus avarinės būklės Panemunės tiltą Kaune vietoj jo pradėtas statyti naujasis. Politikai pradėjo burnoti, jog Kauno m. savivaldybė neatsakingai inicijavo tilto statybas, neturėdama lėšų darbų finansavimui. „Negalėjome laukti, kol būtų atsitikusi nelaimė, pvz. panaši kaip Rygos „Maximos“ prekybos centre. Tiltas buvo avarinės būklės ir buvo būtina statyti naują tiltą“, - kaltinimus atmetė Dainius Ratkelis, tuometinis Kauno m. savivaldybės administracijos vadovas.