Rusijos lėktuvo juodosiose dėžėse pagalbos signalo nerado
Taip teigia naujienų agentūros „Reuters“ šaltiniai juodųjų dėžių turinį tiriančioje komisijoje – ji atliko preliminarų juodųjų dėžių tyrimą.
Detalesnės informacijos šaltinis nepateikė. Anksčiau buvo pranešta, kad rusų lėktuvo pilotas būdamas ore prašė pagalbos ir avarinio nusileidimo, tačiau Egipto civilinės aviacijos ministras sakė, kad nebuvo jokių ženklų, kad lėktuvas skrydžio metu turėjo kažkokių problemų.
„Kogalymavia“ teigia, kad pats lėktuvas ore subyrėti negalėjo, katastrofą turėjo sukelti „mechaninis poveikis ore“, tačiau pasak „Reuters“ šaltinio, juodųjų dėžių duomenys rodo, kad lėktuvas nebuvo numuštas.
VŽ rašė, kad Rusijos avialinijų „Kogalymavia“ lėktuvas, Rusijos aviacijos priežiūros įstaigos duomenimis, iš Šarm el Šeicho pakilo šeštadienį, 6 val. 51 min. Maskvos laiku (5 val. 51 min. Lietuvos laiku) ir turėjo Sankt Peterburge nusileisti 12 val. 10 min. vietiniu laiku. Lėktuvas turėjo užmegzti kontaktą su Kipro oro eismo kontrole praėjus 23 min. po lėktuvo pakilimo. Tačiau lėktuvas to nepadarė bei dingo iš radaro.
Lėktuvo antrojo piloto žmona Rusijos televizijai NTV sakė, kad prieš skridį iš Šarm el Šeicho pilotas skundės dėl prastos orlaivio techninės būklės, tačiau skrydžių bendrovė kategoriškai neigia, kad nelaimė galėjo įvykti dėl orlaivio techninės būklės.
„Patikėkite manimi, lėktuvo techninė būklė buvo ideali“, – tikina Viktoras Jungas, avialinijų vadovo pavaduotojas.
Rusijos žiniasklaida praneša, kad prieš „Kogalymavia“ bendrovę yra pradėtas kriminalinis tyrimas dėl galimų skrydžio taisyklių pažeidimų. Policija apieškojo bendrovės biurus.