Atsisako „Simple Express“ prekės ženklo
Pasak Hanneso Saarpuu, „Lux Express“ grupės vadovo, pokyčių imamasi įvertinus besikeičiančius klientų poreikius.
„Žmonės nori kokybiškos kelionės – daugiau erdvės kojoms, nemokamo bevielio interneto, karštųjų gėrimų, interaktyviųjų ekranų. Be to, tikime, jog veikti su vienu prekės ženklu bus paprasčiau – sukelsime mažiau sumaišties“, – pranešime cituojamas p. Saarpuu.
Nuo pirmadienio dalį autobusų maršrutu Vilnius-Kaunas-Varšuva-Poznanė-Berlynas iš „Simple Express“ pakeitė į „Lux Express“. Iki balandžio bus pakeisti visi šiuo maršrutu važiuojantys autobusai, o iki 2017-ųjų bendrovė visus savo maršrutus planuoja vykdyti tik su „Lux Express“ prekės ženklu.
Nuo balandžio 1-osios iš Lietuvos „Simple Express“ paženklinti autobusai kursuos tik maršrutu Vilnius-Ryga-Talinas.
Pasak bendrovės, pokyčiai naujovių kainodaroje neatneš.
Kompanija skelbiasi esanti didžiausia tarptautinių greitujų autobusų maršrutų operatorė Baltijos regione, paslaugas teikianti 10-yje šalių. 2014 m. įmonių grupė gavo 21,4 mln. Eur pajamų, 2013 m. – 13,7 mln. Eur, o keleivių skaičius augo nuo 719.000 iki 1.646 mln.
Antrinė grupės UAB Lietuvoje „Lux Express Lithuania“ 2014 m. gavo 2,8 mln. Eur, 2013 m. – 2,8 mln. Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys.