Įspėja dėl oro uostų koncesijos: pasiūlęs daugiausia – ne visada geriausias
Apie tokią grėsmę perspėja Davidas J. Bentley, Aviacijos centro (CAPA) vyriausiasis oro uostų analitikas. Jo nuomone, Lietuva turėtų ypač atsakingai rinktis partnerį, mat šalies oro uostai turi užtektinai potencialo patrauklumu konkuruoti su esančiais aplink, tačiau „daugiausia pasiūlęs koncesininkas gali būti prasčiausias valdytojas“.
Arijandas Šliupas, Lietuvos susisiekimo viceministras, įsitikinęs, kad koncesininko dialogas su Vyriausybe vis tiek bus būtinas, tačiau tam, kad Lietuvos interesai būtų atspindėti tinkamai, dabar ieškoma stiprių konsultantų. Jo nuomone, Lietuva, rinkdamasi geriausią, turės mažiausiai keturis stiprius pasiūlymus iš tarptautinės patirties turinčių partnerių, valdančių ne tik pavienius oro uostus, bet ir jų tinklus. Jo įsitikinimu, tai, kad koncesininkui bus patikėtas valdyti visas Lietuvos oro uostų tinklas, daugeliui potencialių partnerių atrodo itin patraukliai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai