2017-02-23 10:29

„Coca-Cola“ transporto parką valdo ir kalbėdamasi su vairuotojais

„Coca-Cola“ vilkikas. „Reuters“ / „Beawiharta“ nuotr.
„Coca-Cola“ vilkikas. „Reuters“ / „Beawiharta“ nuotr.
Tarp priemonių, kurių „Coca-Cola“ Baltijos šalyse imasi valdydama turimą transporto parką, yra ir paprasčiausi skambučiai vairuotojams perspėjant apie kelyje laukiančias oro sąlygas.

Jevgenijus Rudkovskis, „Coca-Cola HBC“ Baltijos tiekimo vadovas, sako, kad kiek teko kalbėtis su kitomis bendrovėmis, pastarosios priemonės kontroliuojant transporto parką netaiko nė viena.

„Mes paprasčiausiai kalbamės su vairuotojais. Pasakome, kad, pavyzdžiui, kelyje rūkas, todėl tegu būna atsargūs, perspėjame apie sunkesnes eismo sąlygas ir pan. Kiek iš jūsų kaimynui pasako, kad kelyje laukia prastos sąlygos? Matyt, niekas. Kiek bendravau su kitomis bendrovėmis, jos irgi to nedaro. O mes tą darome“, – forume „Fleet Mobilyt Exex“ kalbėjo p. Rudkovskis.

Tarptautinė bendrovė valdo 220 lengvųjų automobilių parką ir kasdien įveikia 45.000 km Baltijos šalyse. Didžiausią dėmesį įmonė kreipia į degalų sąnaudas, automobilių taršą ir vertina avaringumo rodiklius. Pastarieji, anot p. Rudkovskio, ypač geri.

„Praėjusią savaitę „Coca-Cola“ įmonių, apimančių 28 šalis, grupė pagal avaringumo rodiklius geriausiai įvertino būtent Baltijos šalis“, – giriasi specialistas.

Jis pabrėžia, kad toks įvertinimas – ne sėkmė, o nuolatinio darbo rezultatas. „Coca-Cola“ važinėjantiems įmonės automobiliais nuolatos rengia praktinius vairavimo mokymus, taip pat ir virtualius. Be to, sako p. Rudkovskis, į mokymus įtraukiami ir darbuotojų šeimų nariai.

Pirmenybė – veiklos nuomai

Šimtus automobilių turinti „Coca-Cola“ nuosavo transporto neperka. Anot pašnekovo, kur kas optimalesnis variantas – veiklos nuoma.

„Mes neperkame automobilių ir tai mūsų gyvenimą tai padaro lengvesniu, nes norime turėti Baltijos šalyse vieną partnerį, kuris pasirūpintų visu mūsų parku, su kuriuo galėtume kalbėti apie visas problemas, optimizaciją ir t.t.“ – atskleidžia p. Rudkovskis.

Jis skaičiuoja, kad kasdien „Coca-Cola“ Baltijos šalyse privalo aplankyti, atvežti produktus ir t.t. maždaug 2.000 klientų. Tad transporto klausimai jiems ypač svarbūs ir, sako p. Rudkovskis, jis įsitikinęs, kad transporto srityje besispecializuojanti bendrovė iškilusias problemas išspręsti galės geriau nei pati „Coca-Cola“.

Vienas iš didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria bendrovė – didelio kiekio vienodų automobilių užsakymas.

„Tą pasakyti yra lengviau nei padaryti. Tik atrodo, kad visose šalyse yra ne vienas konkretaus gamintojo atstovas, mat dažnai geriausias atvejis, ką galime gauti vienodo visose trijose šalyse, yra automobilio spalva“, – pusiau juokais, pusiau rimtai pastebi pašnekovas.

Pasak jo, neretai skirtumai tarp automobilių skirtingose šalyse būna visiškai nedideli, pavyzdžiui, 50 Eur vertės, tačiau perkant didelį kiekį, šis skaičius reikšmingai išauga.

52795
130817
52791