2017-03-30 09:00

Nori į Londoną verslo klase

Mariano Andrade Gonzalezas, „Barclays“ operacijų centro Lietuvoje vykdomasis direktorius, sako, kad dėl skrydžių iš populiarių Londono Hitrou ar Gatviko oro uostų trūkumo „Barclays“ ne kartą teko atšaukti susitikimus su verslo partneriais.
Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Mariano Andrade Gonzalezas, „Barclays“ operacijų centro Lietuvoje vykdomasis direktorius, sako, kad dėl skrydžių iš populiarių Londono Hitrou ar Gatviko oro uostų trūkumo „Barclays“ ne kartą teko atšaukti susitikimus su verslo partneriais. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvą, kaip šalį potencialiai plėtrai, nusižiūrėję investuotojai skundžiasi, kad esamų skrydžių į Europos verslo centrus neužtenka, – norima geresnių jungčių su Didžiąja Britanija, konkrečiai, su patogesniais ir populiaresniais šios šalies Londono Hitrou arba Gatviko oro uostais.

Mariano Andrade Gonzalezas, „Barclays“ operacijų centro Lietuvoje vykdomasis direktorius, Didžiosios Britanijos prekybos rūmų surengtoje diskusijoje atviravo, kad bent kartą per savaitę turi sėsti į lėktuvą ir dažniausiai renkasi Vokietijos kryptis, o iš tenykščių centrų keliauja toliau.

„Kaip įmanydamas stengiuosi išvengti tiesioginės Londono krypties, nes dabartinės, siūlomos iš Vilniaus, nepatrauklios, – rėžia p. Gonzalezas ir aiškina: – Pagal „Barclays“ vidines taisykles, jeigu nusileidžiu, pavyzdžiui, Londono Stanstedo oro uoste, važiuoti į miestą galiu tik specifiniu transportu, nes bendrovė nori užtikrinti mano saugumą, matyti, kur esu, ir pan. Tai prie verslo klasės bilieto papildomai kainuoja 500 GBP. Jeigu skrendu iš, pavyzdžiui, Frankfurto į Londoną, kelionė iki miesto kainuoja apie 10 Eur.“

52795
130817
52791